فولاد یک - نفت آبادان چهار / بازگشت آبادانی ها با هت‌تریک بالوتلی/ قطبی چهارتایی شد!

فولاد یک - نفت آبادان چهار / بازگشت آبادانی ها با هت‌تریک بالوتلی/ قطبی چهارتایی شد!

وب سایت رسمی فوتبالی- فولاد و نفت آبادان در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم رفتند که در پایان نفتی ها موفق شدند با نتیجه چهار بر یک فولادِ میزبان را شکست دهند.

هفته بیست و ششم لیگ برتر

فولاد خوزستان - صنعت نفت آبادان

جمعه 30 فروردین 1398

 

ترکیب فولاد خوزستان: ناصر سالاری، ایوب والی، عبدالله کرمی(73- بابک مرادی)، میلاد بدرقه، عارف آقاسی(62- صابر حردانی) میثم دورقی، مهدی زبیدی (77- یوسف کی شمس)رضا میرزایی، تاکوفومی آکاهوشی، حسن بیت سعید و لوسیانو پریرا

سرمربی: افشین قطبی

ترکیب صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، طالب ریکانی، میلاد جهانی، وینیسیوس دی اولیویرا، فاخر تهامی، جعفر سلمانی، محمد قریشی و مصطفی احمدی

سرمربی: پائولو سرجیو


گل ها:

دقیقه 18: فولاد 1 - صنعت نفت 0: نفوذ خوب حسن بیت سعید از سمت چپ و پاس زمینی او به محوطه جریمه توپ را به لوسیانو پریرا رساند. مهاجم برزیلی فولاد یک ضربه آرام زمینی به سمت دروازه زد که با اشتباه عجیب شهاب گردان توپ راهی دروازه شد.

 

دقیقه 48 فولاد 1 - صنعت نفت 1جاناتان بالوتلی روی یک پاس عمقی حرکت کرد و پس از فرار از چنگ ایوب والی در موقعیت تک به تک توپ را درون دروازه فولاد قرار داد.


دقیقه 64 فولاد 1 - صنعت نفت 2 ضدحمله عالی صنعت نفت که با حرکت بالوتلی شکل گرفت، در نهایت به طالب ریکانی ختم شد و این بازیکن هم توانست دروازه سالاری را باز کند.

 

دقیقه 72 فولاد 1 - صنعت نفت 3 فرار فاخر تهامی در شرایط مشکوک به آفساید و ایستادن همه مدافعان فولاد باعث شد این بازیکن و بالوتلی با دروازه فولاد دو به تک شوند و پاس تهامی، بالوتلی را در مقابل دروازه خالی قرار داد و او دروازه را باز کرد.

دقیقه 93 فولاد 1 - صنعت نفت 4 اشتباه مدافعان فولاد توپ را به بازیکنان نفت رساند و یک پاس عمقی به بالوتلی داده شد. این مهاجم هم در موقعیت تک به تک به راحتی دروازه فولاد را باز کرد


دقایق حساس:

دقیقه 21: دفع ناقص مدافعان صنعت نفت، هافبک ژاپنی فولاد را در موقعیت ضربه قرار داد و شوت آکاهوشی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: حسن بیت سعید ضربه ای زمینی از درون محوطه جریمه به سمت دروازه صنعت نفت زد که در اختیار گردان قرار گرفت.

دقیقه 26: شوت زمینی وینیسیوس از فاصله ای دور، به شکلی خطرناک از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه 29: مهدی زبیدی پاس عمقی خوبی به پریرا داد و او هم با سر توپ زیبا مدافع حریف را فریب داد اما ضربه شیمبا از کنار دروازه صنعت نفت خطرناک بیرون رفت.

دقیقه 45+1: حرکتی که از بیت سعید شروع شد با سانتر میرزایی ادامه یافت ولی زبیدی نتوانست دروازه صنعت نفت را از فاصله چندقدمی باز کند و با مزاحمت مدافع، توپ به کرنر رفت.

نیمه دوم

دقیقه 49: ضربه فنی تماشایی حسن بیت سعید به تیر دروازه صنعت نفت برخورد کرد.

دقیقه 58: ارسال خطرناک میرزایی و شوت پریرا که به بالای دروازه رفت.

دقیقه 59: میلاد جهانی شوتی به سمت دروازه فولاد زد که نزدیک بود اشتباه ناصر سالاری برای سرخپوشان خطرساز شود.

دقیقه 81: موقعیتی ایده آل نصیب صابر حردانی شد ولی ضربه عجولانه او به راحتی در اختیار گردان قرار گرفت.

 

2526