سیسوکو: بعد از گل استرلینگ، به رختکن رفتم و نفهمیدم که صعود کردیم

سیسوکو: بعد از گل استرلینگ، به رختکن رفتم و نفهمیدم که صعود کردیم

سایت رسمی فوتبالی- موسی سیسوکو ستاره فرانسوی تاتنهام در شب صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آنطور که باید و شاید و به اندازه سایر هم تیمی هایش شادی نکرد. 

به گزارش فوتبالی، این بازیکن فرانسوی حالا صحبتهای جالب توجهی را در مورد آن شب و بازی عجیب و غریب منچسترسیتی و تاتنهام برزبان آورده. موسی سیسوکو که در نیمه اول مصاف تیمش مقابل سیتی مصدوم شد، با جدیت و نگرانی فراوانی بازی را از روی نیمکت دنبال می کرد. اما زمانی که رحیم استرلینگ برای سیتی گلزنی کرد و در دقیقه 92 مسابقه، سیتی را 3-5  پیش انداخت (گلی که درصورت پذیرفته شدنش توسط داور، باعث صعود سیتی به نیمه نهایی می شد) آنقدر عصبانی و ناراحت شده که مستقیم به رختکن رفته و تا چند دقیقه فکر می کرده که تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حذف شده. گویا سیسوکو متوجه نشده بود که داور بازی با استفاده از تکنولوژی وار، گل پنجم سیتی که توسط استرلینگ به ثمر رسیده را آفساید تشخیص داده و درنتیجه مردود اعلام کرده است.

سیسوکو در گفتگو با روزنامه اکیپ گفت:« روی نیمکت ذخیره ها نشسته بودم، وقتی سیتی گل پنجم را زد و بازی 3-5 شد، آنقدر حالم بد شد که مستقیما به رختکن رفتم. تنها بودم..هیچ کسی با من نبود و هیچ کدام از تلویزیون ها بازی را پخش نمی کرد و من در فکر خودم خیال می کردم که حذف شده ایم. در همان لحظات یکی از کارمندان باشگاه وارد رختکن شد و به من گفت که فوق العاده است و ما صعود کردیم. ..من از او پرسیدم:"چطور صعود کردیم؟" و در آن زمان بود که او به من گفت که داور گل استرلینگ را مردود اعلام کرده.»

سیسوکو ادامه داد:« در آن زمان بود که دوباره پیراهنم را پوشیدم؛ مصدومیتم را فراموش کرده بودم؛ به سمت زمین دویدم تا به جشن و پایکوبی این لحظه تاریخی هم تیمی هایم ملحق شوم؛ شوک احساسی عجیب و غریبی بود.»

6363