مذاکرات جدی برای مبادله ایکاردی و دیبالا

مذاکرات جدی برای مبادله ایکاردی و دیبالا

سایت رسمی فوتبالی- مدیران ورزشی دو باشگاه اینترمیلان و یوونتوس در حال بررسی مبادله دو ستاره آرژانتینی باشگاه هایشان هستند.

به گزارش فوتبالی جلد اصلی روزنامه های ایتالیایی در روز جمعه، فقط برروی ناکامی ناپولی مقابل آرسنال در لیگ اروپا متمرکز نبود و سوژه اصلی جلد اکثر رسانه های ورزشی به احتمال مبادله پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی اختصاص داشت.

افت مائورو ایکاردی و جنجال هایی که دراینترمیلان ایجاد کرد و منجر به پس گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم ازاو شد، باعث شده تا مدیران باشگاه، هواداران و سرمربی باشگاه از او دلسرد شوند و همین باعث شده تا قیمت او حسابی کم شود و این احتمال وجود دارد که ایکاردی با قیمت 60 میلیون یورویی اینتر را ترک کند. همین کاهش قیمت سبب شده تا خرید او برای تیمهای مختلفی مقدور باشد.

مدتی است که سران باشگاه یوونتوس به فکر به خدمت گرفتن ایکاردی افتاده اند و از همین رو مدیران ورزشی دو باشگاه اینترمیلان و یوونتوس، یعنی جوزپه ماروتا و فابیو پاراتاچی در حال مذاکره برای مبادله ایکاردی با دیبالا هستند. اینطور به نظر می رسد که ایکاردی راضی به انجام این انتقال است؛ چرا که در شهر میلان روزگار خوشی را سپری نمی کند و حاضر به تمدید قراردادش با اینتر هم نشده است.


مشکل اصلی اینجاست که دیبالا چندان موافق این مبادله نیست. او با وجودی که با افت عملکردش روبرو شده، مشکل خاصی در یوونتوس ندارد. با وجودی که با انتقال کریستیانو رونالدو به تورین، حالا او مرد شماره یک تیم بینکونری است، دیبالا به فکر ترک این تیم نیست و دست کم تمایلی به انتقال به اینتر ندارد.

دیبالا می خواهد در تورین بماند و اگر هم قصد ترک یووه را داشته باشد، ترجیح می دهد به باشگاهی غیرایتالیایی برود. این درحالی است که مدیران یووه هم مدتهاست که در فکر فروش دیبالا هستند و حاضرند تا او را با پیشنهادی 100 میلیون یورویی به فروش برسانند. در روزهای اخیر باشگاه های اتلتیکومادرید و بایرن مونیخ برای جذب او ابراز تمایل کرده بودند اما دیبالا هنوز روی خوشی به پیشنهاد جدایی اش از یووه نشان نداده.

روزنامه توتوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که مدیران اینتر و یووه درحال مذاکره برسر مبادله ایکاردی و دیبالا هستندو کوریره دلوسپورت نوشته:« پائولو می خواهد در یووه بماند و یا به خارج از ایتالیا برود.» گاتزتا دلوسپورت هم این سوال را مطرح کرده:« جواهر کجاست؟» و یادآوری کرده که دیبالا مایل است تا در تورین بماند.


از سوی دیگر دیبالا بعد از حذف تیمش از گردونه رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برای ابراز ناراحتی اش پیغامی را درشبکه های اجتماعی منتشر کرد و درآن توضیح داد که باخت و ناکامی برای یک کاپیتان دردناک تر است.

6363