پی اس جی و پوشیدن پیراهنی با طرح نوتردام در روز یکشنبه

پی اس جی و پوشیدن پیراهنی با طرح نوتردام در روز یکشنبه

سایت رسمی فوتبالی- روز یکشنبه پاری سن ژرمن برای چهارمین بار فرصت خواهدداشت تا با کسب نتیجه ای مطلوب، قهرمانی اش دررقابتهای این فصل لیگ یک فرانسه را قطعی کند.

به گزارش فوتبالی کسب یک تساوی مقابل موناکو کافی است تا پاریسی ها بتوانند عملا و طبق محاسبات ریاضی، قهرمان زودهنگام این فصل لوشامپیونه شوند. در حال حاضر فاصله پاری سن ژرمن با لیل تیم دوم جدول از لحاظ تفاضل گل 40 گل است ودر فاصله شش هفته مانده تا پایان رقابتهای این فصل، 17 امتیاز بیشتر از لیل تیم دوم جدول کسب کرده.

در حالی که لیل در بازی این هفته اش مقابل تولوز نتواند به پیروزی برسد، قهرمان پاریسی ها حتی قبل از آغاز بازی این هفته شان مقابل موناکو قطعی خواهد شد و اگر هم این اتفاق نیفتد، پاری سن ژرمن با پیروزی مقابل موناکو، تحت هرشرایطی قهرمان این فصل لیگ فرانسه خواهد بود.

البته برای جدال پی اس جی مقابل موناکو، حضور امباپه با تردیدهایی همراه است که دلیل این تردیدها، مصدومیت این ستاره جوان نیست. توخل ترجیح داده تا دراین باره شفاف سازی زیادی انجام ندهد و فقط گفته:« شاید امباپه بازی نکند. این تصمیم با من است و نباید توضیحی دراین باره ارائه کنم. من با امباپه صحبت کرده ام. ولی بحث تنبیه و محرومیت درمیان نیست.»


دراین میان شنیده می شود که پاریسی ها برای مصاف با موناکو، پیراهنی را به تن خواهند کرد که برروی آن طرحی از کلیسای نوتردام که اخیرا در آتش سوزی آسیب زیادی دیده می شود. این طرح به رنگ طلایی برروی پیراهن پاریسی ها درج شده تا آنها بتوانند ناراحتی شان را از این اتفاق تلخ ابراز کنند.

6363