علت غیبت ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی

علت غیبت ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی

به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های غرب لندن، چلسی، دیشب در خانه خود استمفوردبریج مهمان اسلاویا پراگ بودند و با پیروزی 4-3 مقابل این تیم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یافتند. اما ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار حاضر نشد تا شایعاتی در این باره بوجود بیاید.

اما حالا ادعا شده که ساری به دلیل یک مشکل دندانپزشکی قادر به حضور در این کنفرانس نبوده و باید تحت یک عمل جراحی سرپایی دندان قرار می‌گرفته چون در غیر اینصورت قادر به صحبت کردن نبوده است.

به جای ساری، دستیار او جیانفرانکو زولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از شروع بازی حاضر شد و درباره آماده‌سازی‌های چلسی پیش از بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا، در مقابل اسلاویا پراگ، توضیح داد.

زولا به این اشاره کرد که هدف اصلی تیمش صعود از این مرحله و حضور در نیمه‌نهایی لیگ اروپا است. زولا گفت که در ترکیب چلسی چند تغییر داده شده است ولی معنای این تغییرات این نیست که چلسی، رقیب را تیم ضعیفی می‌داند یا به صعود خود اطمینان دارد. چلسی در نهایت با حساب 4-3 پیروز شد و در مجموع با نتیجه 5-3 از سد اسلاویا گذشت و به نیمه‌نهایی صعود کرد.