کاپلو: بودجه خرید تابستانی رئال مادرید، 500 میلیون یورو است

کاپلو: بودجه خرید تابستانی رئال مادرید، 500 میلیون یورو است

سایت رسمی فوتبالی – فابیو کاپلو سرمربی سابق رئال مادرید در گفتگو با اسکای سپورتس به این نکته اشاره کرده که سران باشگاه مادریدی بودجه هنگفتی را برای خرید دربازار تابستانی کنار گذاشته اند.

به گزارش فوتبالی، کاپلوی ایتالیایی در این باره گفت:« برخی از منابع آگاه و نزدیک به من گفته اند که سران رئال مادرید قصد دارند که در بازار نقل و انتقالات تابستانی، 500 میلیون یورو هزینه کند.»

این طور به نظر می رسد که سران باشگاه رئال مادرید از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای فصل آینده هستند. طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، انتقال ادن آزار به باشگاه مادریدی فقط دیر یا زود دارد و خرید این بازیکن بلژیکی برای مادریدی ها هزینه ای 100 میلیون یورویی را در بر خواهد داشت.

دیگر بازیکنانی که زیر ذره بین رئال مادرید هستند، پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد و اریکسن بازیکن تاتنهام هستند. آنها همچنین به دنبال جذب یک مهاجم هستند و یوویچ هم یکی دیگر از گزینه های مدنظر مادریدی هاست.

این طور به نظر می رسد که رئالی ها به دنبال بازسازی رختکن تیمشان هستند و قصد انجام یک انقلاب اساسی را ندارند. مدیران باشگاه معتقدند که نبود انگیزه و عطش قهرمانی، در پی سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا، باعث افت تیم مادریدی در فصل جاری شده است.

6363