رسانه‌های ایتالیا: رونالدو به‌زودی از یوونتوس می‌رود

رسانه‌های ایتالیا: رونالدو به‌زودی از یوونتوس می‌رود

سایت رسمی فوتبالی – یوونتوس می‌تواند با یک تساوی مقابل فیورنتینا قهرمانی خود در این فصل سری آ را جشن بگیرد. اما این قهرمانی برای آنها اندوهگین خواهد بود چرا که از لیگ قهرمانان حذف شده‌اند.

یوونتوس در تابستان 117 میلیون یورو خرج خرید کریستیانو رونالدو کرد و امید بسیاری می‌رفت که آنها سرانجام به سومین قهرمانی تاریخ خود در اروپا برسند. اما با این که رونالدو مقابل آژاکس گل زد، یوونتوس برابر این تیم شکست خورد و از رقابت‌ها کنار رفت.

یوونتوس در چهار سال گذشته فاتح دوگانه داخلی شده است، اما این فصل با شکست سنگین سه بر صفر مقابل آتالانتا از جام حذفی هم کنار رفت و لیگ تنها قهرمانی آنها خواهد بود.

به این ترتیب رونالدو ناراضی است، به‌ویژه که تلاش‌های بسیاری برای یووه انجام داده است. او پیش از دو گلش مقابل آژاکس، مقابل اتلتیکو مادرید هم هت‌تریک کرد تا یووه را به دور بعد برساند. کوریره دلا سرا نوشته که رونالدو آن‌قدر خشمگین است که حتی ممکن است در تابستان پیش رو از یوونتوس برود.

روزنامه لا رپوبلیکا نوشته که رونالدو تا پایان قراردادش که تا سال 2022 است، در یوونتوس نخواهد ماند. این روزنامه نوشته: «بعید است که CR7 تا پایان قراردادش در یوونتوس باشد. فصل بعد شاید آخرین فصل حضور رونالدو در ایتالیا باشد.»

8444