خداداد عزیزی: در استقلال اسماعیلی را از همه بیشتر دوست دارم

خداداد عزیزی: در استقلال اسماعیلی را از همه بیشتر دوست دارم

وب سایت رسمی فوتبالی- خداداد عزیزی نسبت به حواشی پیش آمده در برنامه ستاره ساز واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، خداداد عزيزی فن بيان خوبی دارد که همواره مورد توجه رسانه هاست. او هفته هاست به عنوان کارشناس و مجری در برنامه ستاره ساز شبكه سوم فعاليت می کند. در آخرين برنامه ای که پخش شد چيپ زدن خداداد يا برخوردش با رضا عنايتی سوژه جالبی برای رسانه ها و هواداران سرخابی شد. به همين بهانه گفت وگويی با حماسه ساز ملبورن انجام شده که می خوانيد.

از حضور در برنامه ستاره ساز رضايت داريد؟

چرا نداشته باشم؟! برنامه فوتبالی است. كلی به نوجوانان كشور انگيزه داده و كمك خواهد كرد. به خودمم هم كه بد نمی گذرد.

خانواده تان چه موضعی دارند؟
تماشا می كنند و بدشان نيامده است.

منتقد هم داشته ايد؟

چند نفری گفتند حد تو خيلی بالاتر از اين برنامه هاست ولی من هيچ وقت خودم را بالاتر از كسی ندانسته ام و ديدگاهم اين طوری بوده و هست. حتی اگر اين برنامه چند خانواده را خوشحال و اميدوار كرده باشد برايم ارزشمند است.

در زدن پنالتی ها يك ضربه چيپ زديد و گفتيد اين چيپ هم برای فرشيد اسماعيلی. آيا به او طعنه زديد؟
مرا همه می شناسند و می دانند من مستقيم حرف می زنم. با كسی خرده برده ندارم و راحت حرف دلم را می زنم. در بين بازيكنان استقلال فوتبال فرشيد اسماعيلی را بيشتر از بقيه دوست دارم چون تكنيك دارد و سربالا بازی می كند. بعد از او پاتوسی، وريا غفوری و مهدی رحمتی را قبول دارم و البته رحمتی را جور ديگری دوست دارم چون همبازی ام بوده و همواره نسبت به من محبت داشته است. من در آن لحظه چيپ زدم و به نوعی با بازيكنی كه دوستش دارم شوخی كردم اما متأسفانه زامبی های فضای مجازی شروع به شايعه پراكنی كردند. واقعاً چند هزار نفری در اين مملكت داريم كه فرهنگ كشورمان را زير سؤال برده اند. در اينستاگرام يا جاهای ديگر از الفاظ خيلی زشت استفاده می كنند. برايم سؤال است اين ها از كجا آمده اند كه به خانواده ديگران فحاشی می كنند. تأكيد می كنم به خودم توهينی نشده اما گاهی ديده ام چقدر حرف های زشت رد و بدل می كنند. به نظر من اين ها موجودات جديدی هستند كه نه انسان هستند و نه حيوان!

در ميان پرسپوليسی ها کدام بازيكنان را قبول داريد؟
سيدجلال حسينی، سيامك نعمتی، عليرضا بيرانوند و بوديمير.درباره بوديمير هم اختلاف نظر زياد است. من فوتبال بازی كردن بازيكن را نگاه می كنم. استپ كردن، حفظ توپ، ضربه به توپ، حركت با توپ يا بدون توپ بوديمير نشان می دهد او بازيكن باكيفيت و مؤثری است. حالا يكی سليقه اش فرق می كند. من خودم شيفته فوتبال ليونل ی هستم اما هيچ وقت نمی گويم كريستيانو رونالدو مهاجم ضعيفی است. برخی از ما عادت كرده ايم عاشق يكی و دشمن ديگری شويم. نمی دانم اين عمق تنفر يا دشمن سازی ريشه در كجا دارد.

ليگ برتر چگونه بوده است؟

ليگ امسال جالب نيست. 4 تا تيم بالای جدول هستند و 2 تا هم ته جدول گير كرده اند و اين باعث شده بقيه بازی ها جذاب نباشد چون يكسری تيم ها نه دغدغه سقوط دارند، نه انگيزه قهرمانی يا كسب سهميه.

شانس پرسپوليس برای قهرمانی بيشتر از بقيه تيم هاست؟

جنس پرسپوليس جور است. برانكو از فوتبال ايران شناخت خوبی دارد و توانسته به موفقيت برسد.

استقلالی ها می توانند اميدوار باشند با شفر به قهرمانی برسند؟
شفر چوب از دست دادن چند بازيكن مهمش را هم خورد. من كاری به جزئيات ندارم و فقط می توانم بگويم حاشيه اطراف اين تيم كم نيست. اينكه 40 نفر بخواهند مربی يا بازيكن را كنار بگذارند نشان می دهد از بيرون چه فشاری به يك تيم وارد می كنند تا نتيجه نگيرد.

پسرتان قصد ندارد فوتباليست شود؟

دوست كه دارد اما فعلا رسيدگی به شكمش را در اولويت قرار داده. (می خندد)

کمكش می کنيد؟

بله، هر پدری وظيفه دارد از فرزندانش حمايت كند. كمك من در اين حد نيست كه اگر تيم گرفتم بيايد در تيم من بازی كند. حمايت های من می تواند در حد مشاوره و كمك روحی و مشورت فنی برای خودش باشد.

4344