مانه: خودم فکر می‌کردم گلم آفساید است

مانه: خودم فکر می‌کردم گلم آفساید است

به گزارش "ورزش سه"، ستاره شماره 10 لیورپول، سادیو مانه دیشب در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در دیدار مقابل پورتو در دقیقه 26 بازی قفل دروازه‌ها را باز کرد و اولین گل لیورپول را به ثمر رساند.

با اینکه لیورپول در پایان موفق شد با نتیجه 4-1 به پیروزی رسیده و با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی راه یابد، مانه می‌گوید وقتی گل اول بازی را به ثمر رسانده احساس می‌کرده آن گل از موقعیت آفساید به ثمر رسیده و خوشحال است که می‌بیند حق با او نبوده.

با وجود اعتراض بازیکنان پورتو، داور مسابقه وقتی صحنه را با استفاده از تکنولوژی VAR بررسی کرد حکم به درست بودن گل مانه داد تا بازی با نتیجه 1-0 به سود لیورپول ادامه پیدا کند.

مانه بعد از بازی در این باره گفت:" راستش را بخواهید فکر می‌کردم گلم آفساید بوده. به بچه‌ها گفتم بیاید برگردیم و به بازی ادامه بدهیم ولی هم‌تیمی‌هایم گفتند نه سادیو، صبر کن".

ستاره لیورپول در ادامه گفت:" خیلی تعجب کرده بودم. آن گل برای ما خیلی مهم بود. ولی از آن گل مهمتر این بود که توانستیم به  مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم آن هم با اقتدار و برتری کامل".

مانه در ادامه گفت:" اوایل بازی سخت بود. ولی روحیه ما عالی بود. هرگز تسلیم نشدیم و مثل یک تیم متحد تا آخر به فشار آوردن به حریف ادامه دادیم و با شایستگی پیروز شدیم".