پروین: پرسپولیس زودتر از اتمام فصل قهرمان می شود

پروین: پرسپولیس زودتر از اتمام فصل قهرمان می شود

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت سرخ ها معتقد است پرسپولیس زودتر از اتمام فصل قهرمان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از خبر ورزشی، اهالی فوتبال از پيش بينی های علی پروين خاطرات زيادی دارند. اسطوره پرسپوليس که فصل گذشته قهرمانی زودهنگام اين تيم را پيش بينی کرده بود در مصاحبه با ما هم مدعی شد بازی هفته آخر ياران برانكو مقابل پارس جنوبی در جم تشريفاتی خواهد شد! اين مصاحبه ساعاتی قبل از بازی پرسپوليس و ذوب آهن انجام شده است.

عجب بازی سنگينی شد بازی پرسپوليس و سايپا، فكرش را مي کرديد؟

بله، سايپا با علی دايی تيم گردن كلفتی است و می خواست از پرسپوليس امتياز بگيرد. از آن طرف بازيكنان پرسپوليس هم انصافاً خوب جنگيدند تا در استاديوم آزادی به پيروزی برسند. در مجموع بازی محكم و خوبی بود.

تا ساعاتی ديگر هم پرسپوليس بايد در اصفهان به مصاف ذوب آهن برود. برانكو خودش هم اعتراف کرده تا به حال نتوانسته است در اصفهان، ذوب آهن را شكست بدهد.
من فكر می كنم اين پرسپوليس در اصفهان هم ذوب آهن را شكست دهد. البته بازی راحتی نيست ولی پرسپوليس می برد.

چرا؟
چون روی دور برد افتاده است. بچه ها خودشان را باور كرده اند و می توانند هر تيمی را شكست بدهند.

در بازی با سايپا عملكرد کدام بازيكن را بيشتر پسنديديد؟
همه خوب بودند و زحمت كشيدند اما اين مهدی ترابی خيلی خوب و فنی نشان داد. از زمانی كه به پرسپوليس آمده است اين بهترين بازی او بود.

برخی ها مهدی ترابی تكنيكی را با ناصر محمدخانی و علی کريمی مقايسه می کنند. نظری نداريد؟

مهدی ترابی بازيكن فنی و خوبی است اما هيچ كس را با ناصر محمدخاني و علی كريمی مقايسه نكنيد. اين دو تا رودست نداشتند و چيز ديگری بودند.

شما فصل قبل قهرمانی زودهنگام پرسپوليس را پيش بينی کرديد. اين بار فكر می کنيد باز هم پرسپوليس بتواند قهرمان ليگ برتر شود؟

من كه فكر می كنم اين اختلاف امتياز كمك كند پرسپوليس زودتر از پايان فصل قهرمان ليگ برتر شود.

چند هفته زودتر؟

چند هفته را نمی دانم ولی فكر می كنم اين پرسپوليس با كمك هواداران جوری بازی كند كه هفته آخر تشريفاتی شود!

منظورتان قهرمانی قبل از بازی آخر با پارس جنوبی در جم است؟
بله، شرايط پرسپوليس خيلی خوب است. البته تيم های گردن كلفت ديگری مثل استقلال تهران، سپاهان اصفهان و تراكتورسازی تبريز هم هستند كه شانس دارند اما من يكی  فكر می كنم پرسپوليس دست آخر قهرمان شود.

در آسيا چطور؟

بازی در آسيا فرق می كند. پرسپوليس مربی خوبی مثل برانكو و بازيكنانی دارد كه با هم هماهنگ شده اند ولی قهرمانی در آسيا خيلی خيلی سخت است.

4344