نوذر رودنیل: یک کارت قرمز در اصفهان گُم شد!

نوذر رودنیل: یک کارت قرمز در اصفهان گُم شد!

وب سایت رسمی فوتبالی- نوذر رودنیل کارشناس داوری کشورمان عملکرد اشکان خورشیدی همکارانش را در دیدار ذوب آهن و پرسپولیس مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.

 به گزارش فوتبالی، رود نیل در این خصوص گفت :در این دیدار اتفاقات خوبی رخ داد که باید در ابتدای صحبت هایم به خاطر آن تشکر ویژه ای داشته باشد. حضور خوب تماشاگران بازی جوانمردانه از سوی ۲ تیم  و عملکرد خوب داوری از نکات مثبت این دیدار بود.

 رود نیل در ادامه  گفت: در این دیدار تقریباً اکثر تصمیمات داوری درست بود و تیم داوری این بازی اشتباه خاصی نداشت.

 در نیمه اول دقیقه ۴ پشت محوطه جریمه خطایی روی مهدی ترابی اتفاق افتاد که داور آن را اعلام نکرد. در دقیقه ۳۹ اتفاقی که در محوطه جریمه ذوب آهن رخ داد را داور ادامه بازی اعلام کرد که این تصمیم بهترین تصمیم در این صحنه بود.  

وی ادامه داد :مشابه این خطا در دقیقه ۴۲ در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد که داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد. رود نیل در ادامه گفت در نیمه دوم در دقیقه ۵۹ ذوب ‌آهنی‌ها اعتقاد داشتند  که ضربه بازیکن خارجی شان از خط عبور کرده که این مساله صحیح نبود و داور به درستی ادامه بازی را اعلام کرد. 

رودنیل با اشاره به اینکه اخطار های دیگر این دیدار صحیح بود تصریح کرد: داور فقط در یک صحنه اشتباه داشت. در دقیقه ۷۷ سیامک نعمتی مرتکب خطا شد و با لگد بازیکن حریف را زد که از نظر من این خطا باید با کارت قرمز جریمه می شد.وی افزود :در پایان داور ۴ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد که این تصمیم نیز درست بود. 

این کارشناس داوری در پایان گفت: در مجموع تیم داوری در این بازی عملکرد خوبی داشت و اشتباه فاحشی را مرتکب نشد و توانست در این دیدار سنگین عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

2526