فرصت طلبی اینتراخت: خرید یوویچ برای فروش او به رئال یا بارسا

فرصت طلبی اینتراخت: خرید یوویچ برای فروش او به رئال یا بارسا

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه اینتراخت فرانکفورت اعلام کردند که لوکا یوویچ، مهاجم جوان تیمشان را به صورت رسمی از بنفیکا خریداری کرده اند و او قراردادی تا سال 2023 با اینتراخت فرانکفورت به امضا رسانده.

به گزارش فوتبالی، تا به امروزاین بازیکن صربستانی تحت مالکیت باشگاه بنفیکا قرار داشت و تابستان گذشته به صورت قرضی به اینتراخت فرانکفورت منتقل شده بود. اما در قرارداد او این شرط وجود داشت که سران باشگاه آلمانی بتوانند با پرداخت 8 میلیون یورو او را به خدمت بگیرند. 

حالا و با درخشش حیرت آور لوکا یوویچ در فوتبال اروپا، تیمهای تراز اول و بزرگ فوتبال به دنبال جذب او هستند و این فرصت فوق العاده ای را برای اینتراخت فرانکفورت ایجاد کرده تا بتواند از فروش او سود خوبی به جیب بزنند. چرا که ارزش و قیمت این بازیکن روز به روز در حال بالا رفتن است. البته باشگاه بنفیکا 30% از مبلغ فروش آتی یوویچ را دریافت خواهد کرد.

با قطعی شدن انتقال یوویچ به اینتراخت فرانکفورت، باشگاه های خواهان این بازیکن صرب، حالا می دانند که با چه باشگاهی طرف حساب هستند. چرا که تا پیش ازاین آنها دقیقا نمی دانستند که باید بامدیران بنفیکا سرمیز مذاکره بنشینند یا اینتراخت فرانکفورت. اما حالا باشگاه اینتراخت فرانکفورت مالک رسمی این بازیکن جوان است.

سران باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی به خرید این بازیکن جوان دارند. یوویچ در رقابتهای این فصل 25 گل برای تیمش به ثمر رسانده و دومین گلزن برتر بوندس لیگاست.  مدیران اینتراخت هم ترجیح می دهند که او را در برنابئو ببینند؛ تا بدین ترتیب بتوانند برای به خدمت گرفتن بازیکنانی مثل رائول د توماس (که به صورت قرضی در رایو وایه کانو توپ می زند) و یا پدرو (بازیکن تیم جوانان رئال) راحت تر اقدام کنند.

درطول این مدت هم رئالی ها از بارسا برای به خدمت گرفتن یوویچ پیشی گرفته بودند ولی قطعا رقابت شانه به شانه ای برای جذب یوویچ در بازار تابستانی در جریان خواهد بود. علاوه بر دو غول فوتبال اسپانیا، باشگاه هایی از ایتالیا، آلمان (بایرن مونیخ) و انگلیس هم برای جذب این بازیکن جوان آستین بالا زده اند. اما شنیده می شود که بارسا در روزهای اخیر و با اطلاع از بالا رفتن قیمت یوویچ، دست از تلاش برای خرید او کشیده و رئال شانس اول به خدمت گرفتن این بازیکن صربستانی به نظر می رسد.