جمشید شاه محمدی: از گلزنی های علیپور خوشحالم

جمشید شاه محمدی: از گلزنی های علیپور خوشحالم

وب سایت رسمی فوتبال- مهاجم پیشکسوت پرسپولیس ، قهرمانی تیم برانکو را در لیگ برتر حتمی و قطعی می داند و معتقد است پرسپولیس در حال حاضر شرایطی دارد که می تواند در آسیا هم روند خوب فصل قبل خود را تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، جمشید شاه محمدی در خصوص بازی پرسپولیس در برابر ذوب آهن اظهار به فوتبالی گفت: درست است که تیم منصوریان در بازی های اخیرش نتایج خوبی را کسب کرده اما به اعتقاد من این تیم برابر پرسپولیس حرفی برای گفتن ندارد. پرسپولیس این روزها به لحاظ فنی شرایط خوبی دارد و تیم از نظر هماهنگی نیز از اوضاع مطلوبی برخوردار است. با این شرایط من فکر می کنم قهرمانی این تیم در لیگ برتر قطعی است و حتی می تواند در  آسیا درخشش بیشتری داشته باشد. 

شاه محمدی راز موفقیت این روزهای پرسپولیس را همدلی و رفاقت حاکم در این تیم می داند و در این خصوص گفت: به جز اوضاع خوب فنی ، تیم از نظر رفاقت و همدلی هم شرایط خوبی دارد . امیدوارم مدیریت باشگاه هر چه زودتر مشکل مالی را هم برطرف کند تا در بازی های آخر تیم بدون دغدغه فکری تمام تمرکز خود را روی بهترین عملکرد در زمین معطوف سازد. او ضمن ابراز خرسندی از  روند گلزنی های علی علیپور گفت: از این که علیپور دوباره روی روند گلزنی قرار گرفته است خیلی خوشحالم و امیدوارم این روند تا آقای گلی دوباره او در این فصل ادامه پیدا کند.

7655