نقش کلیدی تیم دوم زنوزی در تعیین قهرمان لیگ!

نقش کلیدی تیم دوم زنوزی در تعیین قهرمان لیگ!

سایت رسمی فوتبالی – ماشین سازی تیم دوم محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی است که در پنج هفته پایانی لیگ برتر باید در مقابل چهار تا از پنج تیم بالای جدول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در این فصل حضور دو تیم با مالک مشترک یعنی ماشین سازی و تراکتورسازی در لیگ برتر حاشیه های زیادی داشت، به خصوص که در هر دو تقابل مستقیم در لیگ برتر، تیم سرخپوش پیروز شد تا تراکتور با کسب شش امتیاز از این دو بازی، به صدر جدول نزدیک شود.

به هر صورت حالا ماشین سازی باید در مقابل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پدیده قرار بگیرد. ماشین سازی امروز باید در تهران به مصاف استقلال در هفته 26 لیگ برتر برود، آنها در هفته 28 مهمان سپاهان خواهند بود، در هفته 29 در تهران مقابل پرسپولیس قرار می گیرند و در هفته پایانی در تبریز پذیرای پدیده خواهند بود. 

باید دید که آیا ماشین سازی در این چهار بازی می تواند به کمک تراکتورسازی در راه قهرمانی بیاید یا نه. سیزپوشان تبریزی در حال حاضر در رده دهم لیگ برتر قرار گرفته اند و خطر چندانی در مورد سقوط حس نمی کنند، همین مسئله باعث می شود که فصل برایشان استرس زیادی نداشته باشد، با این وجود کمک به تیم همشهری می تواند انگیزه مناسبی برای آنها در بازیهای باقیمانده از لیگ هجدهم باشد.