پرسپولیسی که در نیمه اول بوی گل می دهد و برنده می شود!

پرسپولیسی که در نیمه اول بوی گل می دهد و برنده می شود!

وب سایت رسمی فوتبالی- پرسپولیس در 5 دیدار از 6 بازی اخیر خود در لیگ هجدهم آمار جالبی را برای خود به ثبت رسانده است و موفق شده در نیمه اول دروازه حریفان خود را باز کند و در نهایت با برد این بازی ها را به پایان برساند.

به گزارش فوتبالی، این روند پرسپولیس از هفته بیستم در برابر نفت آبادان با گل علی علیپور در دقیقه 21 آغاز شد. این در حالی بود که در هفته بیست ویکم که پرسپولیس به تساوی یک بر یک برابر نساجی رضایت داد در نیمه اول موفق به گلزنی نشد تا در نهایت برنده این دیدار نشود. 

در هفته بیست  و دوم،  با گل علی علیپور در دقیقه 10 و گلزنی  احمد نوراللهی در دقیقه 31 و سیامک نعمتی در دقیقه  40 با برتری 3 گل نیمه اول بازی برابر سپیدرود به رختکن رفت و در نهایت بازی را با برتری 3 بر 1 به پایان رساند. دربی سرخابی ها هم در حالی با گل احمد نوراللهی به نفع تیم برانکو به پایان رسید که شماره 8 پرسپولیس در دقیقه 21 برتری را از آن سرخ ها کرد.

 در برابر پیکان هم سیامک نعمتی در آخرین دقیقه از بازی در نیمه اول گلزنی کرد تا پرسپولیس در پایان این دیدار نیز 2 بر صفر برنده بازی را ترک کند. جالب است بدانید در بازی پرسپولیس و سایپا نیز بشار رسن با گلی که در دقیقه 32 برای پرسپولیس به ثمر رساند، بازی را در نیمه اول آن دیدار به تساوی کشاند تا در نیمه دوم هم پس از رد و بدل شدن 3 گل دیگر در نهایت پرسپولیس با  نتیجه 3 بر 2 برنده آن بازی لقب بگیرد تا در مجموع آمار جالبی در این زمینه در بازی های اخیر تیم برانکو به ثبت برسد. 

1984