دی بروین: در دوران حضورم درچلسی فقط دوبار با مورینیو حرف زدم

دی بروین: در دوران حضورم درچلسی فقط دوبار با مورینیو حرف زدم

سایت رسمی فوتبالی- کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی در گفتگو با « د پلیرز تریبون» داستان زندگی اش را تعریف کرده. طبق گفته این بازیکن بلژیکی او در دوران کودکی آنقدر خجالتی بوده که مشکل بزرگی برای سایرین به حساب می آمده. این گزیده ای از صحبتهای جذاب دی بروین است:

به گزارش فوتبالی بخش جالب توجه این صحبتها، به اظهارنظر دی بروین درمورد مورینیو اختصاص دارد.

دی بروین درمورد ژوزه مورینیو و همکاری با او در باشگاه چلسی گفت:« در رسانه های صحبتهای زیادی درمورد ارتباط من با مورینیو مطرح می شود. ولی واقعیت این است که من فقط دو بار با مورینیو صحبت کردم. چرا که برنامه ریزی ها جوری بود که من همیشه به صورت قرضی در تیمهای دیگر بازی می کردم. حتی ممکن بود به دورتموند بروم؛ اما مورینیو برایم پیغامی فرستاد که " تو اینجا می مانی و بخشی از این تیم هستی". در آن زمان با خودم فکر کردم که در برنامه های مورینیو جایگاهی خواهم داشت.»

اما چه شد که دی بروین چلسی مورینیو را ترک کرد. خودش در این باره گفت:« درماه دسامبر دوباره ، این بار رودررو با مورینیو صحبت کردم. او من را به دفترش خواست. چند ورق درآوردو گفت:"یک پاس گل، صفر گل؛ ده بازیابی توپ" یک دقیقه ای طول کشید تا بفهمم که چه کار می کند. او شروع به خواندن آمار ویلیان،اسکار، ماتا و شورله کرد. انتظار داشت که من جواب بدهم؛ من به او گفتم که این بازیکنان در 15 یا 20 بازی حضور داشتند و من فقط در سه بازی بودم. به او گفتم که حس می کنم که باشگاه مرا نمی خواهد و من می خواهم فوتبال بازی کنم و ترجیح می دهم که مرا بفروشند.»

همان شد که او به وولفسبورگ رفت و یک سال بعد به سیتی گواردیولا منتقل شد.

زمانی که دی بروین به سیتی رفت، صحبتهای زیادی در رسانه ها درمورد استرلینگ منتشر می شد.همین باعث شده بود که دی بروین او را فردی مغرور بداند ولی وقتی از نزدیک با استرلینگ آشنا شد، فهمید که همه این استنباط ها اشتباه بوده. استرلینگ هم فکر می کرده که دی بروین فردی عجیب و غریب است.

حالا دی بروین درمورد استرلینگ می گوید:« رحیم یکی از مهربان ترین و فروتن ترین افرادی است که در دنیای فوتبال شناخته ام.»

نزدیکان دی بروین معتقدند که خجالتی بودن او باعث می شود که خیلی ها او را فردی عجیب و غریب بدانند. و همین خجالتی بودن، برایش مشکل بزرگی شده. تا جایی که زمانی که در خنک در یک خانواده پانسیون بوده، اعضای خانواده تصمیم گرفتند تا بعد از اتمام تعطیلات درهای خانه را به رویش باز نکنند.

6363