کول: فکرش را نمی کردم صلاح تبدیل به چنین ستاره ای شود

کول: فکرش را نمی کردم صلاح تبدیل به چنین ستاره ای شود

سایت رسمی فوتبالی- اشلی کول ستاره سابق چلسی در صحبت هایی اعلام کرده که هیچ وقت فکرش را هم نمی کرده که محمد صلاح روزی بتواند تبدیل به یکی از ستاره های تراز اول دنیای فوتبال شود.

به گزارش فوتبالی، اشلی کول در سال 2014، محمد صلاح را به عنوان هم تیمی اش در چلسی می دید. در پایان آن فصل که اولین فصل حضور صلاح در چلسی بود، اشلی کول لندن را به مقصد رم ترک کرد.در آن زمان صلاح به ندرت فرصت بازی کردن با پیراهن چلسی را پیدا می کرد.

چندی بعد، صلاح هم با قراردادی 16 میلیون پوندی به رم پیوست و نمایش قابل قبول او با پیراهن رم، نظر مثبت تیمهای مختلف اروپایی را به خود جلب کرد و لیورپول درسال 2017 موفق شد تا این ستاره مصری را به خدمت بگیرد.

صلاح در اولین فصل حضورش در لیورپول رکوردهای مختلفی را به نام خودش ثبت کرد و توانست جایزه کفش طلای لیگ برتر و بهترین بازیکن فصل را به خود اختصاص دهد. حالا او یکی از برترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس است و اشلی کول در صحبتهایی اعلام کرده که وقتی در چلسی با صلاح هم تیمی بود،هرگز فکرش را هم نمی کرد تا او بتواند به چنین جایگاهی برسد.


اشلی کول دراین باره گفته:« راستش را بخواهید، درزمان حضور صلاح در تمرینات چلسی، من برخی مهارتهای او را حس می کردم. اما فکرش را هم نمی کردم که تبدیل به چنین بازیکنی شود. او همیشه می خواهد گلزنی کند و خودخواه است؛ اما نه به معنی بد کلمه. این شغل اوست و او به گلزنی نیاز دارد.»

کول ادامه داد:« صلاح، فیرمینو و سادیو مانه درکنار هم خیلی خوب بازی می کنند ولی به نظر من صلاح کمی از هم تیمی هایش بیشتر فکر می کند که نوبت هنرنمایی اوست. او می خواهد مرد شماره یک تیمش باشد.»

 6363