دستگیری یک سرمربی در انگلیس به خاطر کتک کاری با سرمربی حریف

دستگیری یک سرمربی در انگلیس به خاطر کتک کاری با سرمربی حریف

سایت رسمی فوتبالی- جوی بارتون، فوتبالیست پرحاشیه و سابق دنیای فوتبال در حال حاضر هدایت تیم فلیتوود را که در دسته سوم فوتبال انگلیس توپ می زند، برعهده دارد. او بعد از درگیری با دانیل اشتندل، سرمربی تیم بارنزلی  دستگیر شده است.

به گزارش فوتبالی و طبق گزارش منتشره در رسانه های بریتانیایی، در پایان مصاف دوتیم که با باخت 2-4 شاگردان بارتون خاتمه یافت، سرمربی دو تیم در مقابل تونل رختکن با هم درگیر شدند و بارتون که سابقه پوشیدن پیراهن کوئینز پارک رنجرز را در کارنامه ورزشی اش دارد، درشرایطی که حسابی از باخت تیمش عصبانی بود، از کوره دررفت. به گفته شاهدان عینی، بارتون به سمت سرمربی حریف حمله برد و چندین بار او را زد.

بعد از این کتک کاری، بارتون سعی داشت تا با عجله هرچه تمام استادویم اوکوول را ترک کند. اما نیروهای امنیتی قبل از آنکه او بتواند از ورزشگاه خارج شود، اتومبیلش را متوقف کردند و او را به کلانتری بردند.

از سوی دیگر باشگاه بارنزلی هم با انتشار بیانیه ای خبر درگیری دوسرمربی در مقابل درهای تونل رختکن را تائید کرد ولی وارد جزئیات بیشتری نشد. دراین بیانیه می خوانیم:« سران باشگاه بارنزلی تائید می کنند که درگیری در مقابل تونل رختکن و بعد از اتمام بازی رخ داد. پلیس یورکشایر جنوبی درحال بررسی پرونده است. ما در حال همکاری با پلیس هستیم و در نتیجه درحال حاضر نمی توان دراین باره اظهارنظر بیشتری کرد.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، بارتون با سر به سینه سرمربی حریف کوبید و چند ضربه کاری به او زد و سپس گلوی او را محکم گرفت و فشار داد و طبق گزارشها، دو دندان اشتندل هم از جا در آمدند.

سخنگوی نیروهای پلیس یورکشایر جنوبی دراین باره گفت:« ما در جریان هستیم که درپایان بازی بارنزلی- فلیتوود اتفاقاتی در مقابل تونل رخ داده و درحال بررسی ماجرا هستیم.»

وودرو، یکی از بازیکنان حاضر در میدان هم دراین باره گفته:« من اشتندل را دیدم که خون از صورتش جاری شده بود.»

همین اتفاقات سبب شد که هیچ یک از مراسم روتین پایانی مسابقه انجام نشود .  

6363