تکذیب حضور مورینیو در لیون؛ مدیر لیل: او به دنبال پروژه های بزرگتری است

تکذیب حضور مورینیو در لیون؛ مدیر لیل: او به دنبال پروژه های بزرگتری است

سایت رسمی فوتبالی - لوییس کمپس، مدیر ورزشی لیل، مدعی شد که احتمال حضور مورینیو در لیون در فصل آینده بسیار کم است چرا که این مربی به دنبال پروژه های بزرگتری است. 

به گزارش فوتبالی، رمربی سابق منچستریونایتد و چلسی اخیرا به تیم فرانسوی لینک شده و بسیاری مدعی شده اند که سرمربی فعلی این تیم در پایان فصل جدا خواهد شد. این مربی در کنفرانس خبری آخر خود از فضای موجود پیرامون تیم گلایه کرده و مدعی شد که این فضا می تواند روی بازیکنان تاثیر بگذارد و به همین دلیل پس از جلسه ای طولانی با مدیرعامل تیم به او اعلام کرده که فصل آینده حضور نخواهد داشت. کمپس که در زمان حضور در رئال مادرید با مورینیو همکاری می کرد مدعی شد که احتمال حضور این مربی در فوتبال فرانسه زیاد نخواهد بود. او در گفتگو با تله فوت اظهار داشت: " او همه جا پیروز بوده است. لیون باشگاه بزرگی است اما فکر می کنم که او به دنبال پروژه ای بزرگتر باشد و البته که او بسیار گرانقیمت است. "

مورینیو پس از اخراج از منچستریونایتد در آذرماه سال گذشته هنوز هدایت تیمی را بر عهده نگرفته است اما اخیرا اعلام کرد که سه یا چهار پیشنهاد خوب را رد کرده و قصد دارد خرداد و تیر ماه جاری بار دیگر به دنیای مربیگری بازگردد.

1070