حمید بوحمدان: پرسپولیس روز سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت

حمید بوحمدان: پرسپولیس روز سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت

وبسایت رسمی فوتبالی- حمید بوحمدان، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که پرسپولیس مقابل آنها کار سختی در پیش دارد.

به گزارش فوتبالی، حمید بوحمدان با اشاره به پیروزی تیمش برابر پیکان گفت: بازی سختی در پیش داشتیم و از طرفی فشردگی مسابقات که آزادهنده است، کار ما را سخت‌تر کرده بود. با اینکه خسته بودیم، ولی بازی خوبی انجام دادیم. ما زود به گل رسیدیم، توانستیم بازی را مدیریت کنیم و سه امتیازی مهم را به دست آوردیم. خوشحالم که من هم نتیجه زحمات بچه‌ها را تکمیل کردم و روی پاس عالی قاسم حدادی‌فر گل زدم.

وی با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد، ولی ما هم ذوب‌آهن هستیم و در زمین خودمان به چیزی جز برد فکر نمی‌کنیم. پرسپولیس روز سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت و تلاش می‌کنیم تا روند خوب‌مان را ادامه دهیم. برای ما مهم این است که در جدول چند پله دیگر صعود کنیم و باید در شش بازی باقیمانده بیشترین امتیاز را بگیریم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به این پرسش که کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد، تصریح کرد: چیزی قابل پیش‌بینی نیست. تمام مدعیان شانس قهرمانی دارند، ولی فکر می‌کنم در حال حاضر شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر است. به نظر من دو هفته آینده و بازی‌هایی که در پیش است، تکلیف تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد.

9697