گواردیولا: امکان ندارد تا 71سالگی مربی‌گری کنم

گواردیولا: امکان ندارد تا 71سالگی مربی‌گری کنم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه منچسترسیتی تا ساعاتی دیگر در لیگ برتر به مصاف کریستال پالاس می‌رود، با تمجید از روی هاجسون، سرمربی این تیم می‌گوید امکان ندارد بتواند مثل هاجسون چندین دهه به مربی‌گری فوتبال ادامه دهد و زمانی که به سن و سال او می‌رسد همچنان روی نیمکت تیم‌های فوتبال بنشیند.

هاجسون مسن‌ترین مربی‌ای است که در تاریخ لیگ برتر، هدایت یک تیم را در این لیگ به عهده داشته ولی گواردیولا می‌گوید با وجود تحسین و احترامی که برای چندین دهه حضور هاجسون در دنیای مربی‌گری قائل است ولی امکان ندارد بتواند مثل او تا این سن و سال به مربی‌گری ادامه دهد.

گواردیولا در این باره به خبرنگاران گفت:" من مثل هاجسون بشوم؟ نه، امکان ندارد. روی هاجسون عاشق این کار است. او واقعا بی‌نظیر است. فقط کسی می‌تواند تا این سن به مربی‌گری ادامه دهد که به این حرفه با تمام وجود عشق بورزد".

گواردیولا 48ساله در ادامه صحبت‌هایش گفت:" از اینکه دوباره هاجسون را در زمین فوتبال می‌بینم خیلی خوشحالم. ولی من دوست دارم قبل از مرگم کارهای دیگری هم بکنم. من عاشق شغلم هستم ولی همیشه به این فکر می‌کنم که بعد از بازنشستگی به سراغ فعالیت‌های دیگر بروم. خانواده‌ام و همسرم هم با من هم‌عقیده هستند. تا 71سالگی مربی‌گری کردن؟ نه، امکان ندارد".