بایرامی:به پیراهن سپیدرود رشت عِرق دارم/ فحاشی تماشاگرنماها، عامل خوشحالی گل دوم شد

بایرامی:به پیراهن سپیدرود رشت عِرق دارم/ فحاشی تماشاگرنماها، عامل خوشحالی گل دوم شد

وب سایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه به پیراهن تیم فوتبال سپیدرود رشت عِرق خاصی دارد، گفت: پس از گل اول مورد فحاشی قرار گرفتم و به همین دلیل پس از گل دوم خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کردم.

به گزارش فوتبالی، مهرداد بایرامی در گفت‌وگویی با اشاره به دوندگی بی‌امان بازیکنان سپیدرود مقابل تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: سه کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در تیم تراکتورسازی تبریز توپ می‌زنند، این تیم برای کسب قهرمانی می‌جنگد و نیاز مبرمی به پیروزی مقابل سپیدرود داشت، با دوندگی بی‌امانمان تمامی روزنه‌ها را مقابل تراکتورسازی تبریز بسته و بسیار خوشحالم که مقابل این تیم به پیروزی دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه سپیدرود مقابل هوادارانش تیم قدرتمندی است، گفت: تیم‌های مدعی در رشت کار راحتی برای نبرد مقابل سپیدرود ندارند و به پشتوانه هواداران پرشورمان باقدرتی مضاعف به مصاف رقبا می‌رویم، هواداران سپیدرود ساعت‌ها پیش از آغاز مسابقه مقابل تراکتورسازی به ورزشگاه آمدند و با تشویق بی‌امان خود به بازیکنان روحیه دادند.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با تأکید بر اینکه حق اشتباه در پنج دیدار آتی را ندارند، تصریح کرد: حداکثر توانمان را برای کسب امتیازات لازم در پنج دیدار باقی‌مانده به کار گرفته و با جمع‌آوری امتیازات موردنیازمان در لیگ برتر می‌مانیم.

بایرامی با اشاره به دوگلی که مقابل تراکتورسازی تبریز به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: سپیدرود یک تیم به معنای واقعی است و اگر گلی به ثمر می‌رسانیم همه بازیکنان در آن نقش ایفا می‌کنند و اگر گلی دریافت می‌کنیم تمامی تیم در آن مقصر هستند، سپیدرود در هفته‌های اخیر به‌خوبی گل زده است و دیگر عنوان بدترین خط حمله لیگ را یدک نمی‌کشیم.

وی با تأکید بر بازی هجومی سپیدرود در هفته‌های اخیر افزود: اگر این بازی هجومی در ابتدای فصل ارائه می‌شد، تعداد گل‌هایمان به‌مراتب افزایش پیداکرده و تیممان در جدول رده‌بندی، جایگاه بهتری کسب می‌کرد.

زننده دو گل سپیدرود رشت مقابل تراکتورسازی تبریز با اشاره به عدم خوشحالی پس از گل نخست مقابل تراکتورسازی تبریز تصریح کرد: سال‌های زیادی در تبریز فوتبال بازی کردم و به دلیل احترام به مردم تبریز و هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، پس از گل نخست مقابل این تیم از خوشحالی خودداری کردم.

بایرامی با اشاره به خوشحالی پس از گل دوم خود مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: نمی‌دانم اسم آن عده را که تنها برای فحاشی به ورزشگاه می‌آیند چه باید گذاشت، اصطلاحاً به این دسته افراد «تماشاگرنما» گفته می‌شود! این افراد دوست داشتند که شرافتم را زیر پا بگذارم ولی به پیراهن تیمی که در آن بازی می‌کنم، ارزش قائل بوده و به تیم فوتبال سپیدرود رشت عِرق خاصی دارم، پس از گل اول مورد فحاشی قرار گرفتم و به همین دلیل پس از گل دوم خوشحالی‌ام را با هواداران تقسیم کردم.

وی با اذعان به اینکه فاصله سپیدرود با تیم نفت مسجدسلیمان به حداقل رسیده است، تصریح کرد: فاصله امتیازی با تیم مسجدسلیمان به کمترین حد ممکن رسیده است و هیچ‌گاه از بقا در لیگ برتر ناامید نشدیم، با تمام توانمان در ادامه لیگ به میدان می‌رویم، برایمان فرقی ندارد با چه تیمی در لیگ بازی می‌کنیم و در تمامی بازی‌ها برای کسب حداکثر امتیاز تلاش می‌کنیم.

مهاجم تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه انگیزه‌مان برای بقا مضاعف شده است، گفت: هواداران در طول فصل به‌خوبی از سپیدرود حمایت کردند و در دیدارهای آتی نیز روی حمایتشان حساب ویژه‌ای بازکرده‌ایم، مسؤولین شهر رشت و استان گیلان با حمایت از تیم فوتبال سپیدرود رشت به اعضای تیم فوتبال سپیدرود رشت روحیه بیشتری داده و تیممان را تنها نگذارند.

7655