عذرخواهی ستارگان میلان از شادی با پیراهن بازیکن لاتزیو!

عذرخواهی ستارگان میلان از شادی با پیراهن بازیکن لاتزیو!

سایت رسمی فوتبالی - تیمو باکایوکو و فرانک کسی پس از شادی گل با استفاده از پیراهن فرانچکسو آچربی در پیروزی 1 - 0 میلان برابر لاتزیو از این بازیکن عذرخواهی کردند. 

به گزارش فوتبالی، تیم گتوزو موفق شد روز شنبه دیدار خود برابر لاتزیو را با یک گل به سود خود به پایان برساند. کسی از روی نقطه پنالتی تک گل پیروزی بخش میلان را به ثمر رساند تا 3 امتیاز این دیدار را به حساب این تیم واریز کند. پیش از بازی باکایوکو و آچربی صحبت هایی را در رسانه ها مطرح کرده بودند. مدافع لاتزیو مدعی شده بود که تیمش علیرغم عملکرد بی ثباتی که داشته برای پیروزی قدم به سن سیرو می گذارد و باکایوکو نیز در واکنش به این صحبت ها اعلام کرده بود که بی صبرانه منتظر رسیدن بازی با لاتزیو است. پس از بازی کسی و باکایوکو تصمیم گرفتند که با بالا بردن پیراهن تعویض شده با آچربی برابر هواداران خوشحالی خود را ابراز کنند. آچربی پس از بازی گفت: " متاسفم چون پیراهنم را عوض کردم که به درگیری های رسانه ای پایان دهم. منتقل کردن تنفر ورزش نیست بلکه نشانه ضعف افراد است. "

دو ستاره میلان در پاسخ به صحبت های آچربی از ستاره لاتزیو در شبکه های اجتماعی عذرخواهی کردند. باکایوکو گفت: " حرکت من یک بازیگوشی بود و نمی خواستم به هیچکسی بی احترامی کنم. " کس نیز اظهار داشت: " صادقانه ترین عذرخواهی هایم را برای آچربی میفرستم و برای همه احترام قائل هستم. "

1070