رئال مادرید دو سال است که ژوائو فلیکس را می‌خواهد

رئال مادرید دو سال است که ژوائو فلیکس را می‌خواهد

سایت رسمی فوتبالی – درخشش ژوائو فلیکس در اروپا باعث شگفتی رئال مادرید نشده است.

این بازیکن نوجوان پرتغالی با 19 سال و 152 روز سن جوان‌ترین بازیکنی شد که در لیگ اروپا هت‌تریک کرده است. او این سه گل را برای بنفیکا مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.

اما سران رئال مادرید، از دو سال پیش که او مقابل تیم جوانان رئال با هدایت گوتی قرار گرفت و خوش درخشید، او را می‌شناختند. این بازیکن در آن بازی در نیمه‌نهایی لیگ جوانان اروپا دو گل زد و همین باعث شد که رئال مادرید به سراغ خرید او برود، اما تلاش‌های آنها بی‌ثمر بود.

نمایندگان رئال در بازی بنفیکا و فرانکفورت در ورزشگاه حضور داشتند تا لوکا یوویچ را ببینند، اما درخشش فلیکس حواس آنها را پرت کرد.

آنها می‌دانند که ممکن است مانند کیلیان امباپه، فرصت خرید این بازیکن را هم از دست بدهند و او پس از شهرت راهی تیم دیگری شود.

مبلغ فسخ قرارداد فلیکس 120 میلیون یورو است و ایجنت او هم ژرژ مندس است. دو باشگاه لیگ برتری به همراه بارسلونا هم این بازیکن را زیر نظر دارند.

او در این فصل در 36 بازی 15 گل زده و 6 گل ساخته است. او در پست‌های هافبک تهاجمی، مهاجم دوم و مهاجم مرکزی می‌تواند بازی کند و رئال به دنبال جذب او است تا گزینه‌های زین‌الدین زیدان در خط حمله بیشتر شود.

8444