آلگری: حیف که داستان قهرمانی تمام نشد

آلگری: حیف که داستان قهرمانی تمام نشد


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز می توانست با کسب یک تساوی نیز در خانه اسپال قهرمانی خود در سری آ را قطعی کند اما بیانکونری 1-2 مغلوب رقیب کم نام و نشان خود شد تا سرنوشت قهرمانی به هفته بعدی کشیده شود.

آلگری گفت: "بازیکنان جوانی در ترکیب داشتیم و همگی خوب بازی کردند اما گل دوم اسپال تنها به دلیل بی تجربگی تیم بود. در نیمه دوم واکنش خوبی نشان دادیم اما نتوانستیم به مسیر خود ادامه دهیم. تمایل ما این بود که داستان قهرمانی یوونتوس همین امروز تمام شود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. این شکست برای یوونتوس ناامید کننده بود اما تجربه خوبی برای بازیکنان جوان محسوب می شود.

در مورد شرایط داگلاس کاستا و جورجو کیه لینی هنوز اطمینان نداریم و فکر می کنم فردا موقعیت آنها در مورد بازی مقابل آژاکس مشخص می شود. یوونتوس برای بازی برابر آژاکس به همه بازیکنان خود نیاز دارد زیرا این دیدار ممکن است به وقت های اضافه کشیده شود و ما باید همه بازیکنان خود را در اختیار داشته باشیم.

در یک باشگاه بزرگ، شما باید هر روز مبارزه کنید تا فضای مناسبی در تیم داشته باشید و من از آنچه که امروز انجام دادیم بسیار خوشحالم. این یک نشانه خوب برای بازی سه شنبه است و ما باید آماده دیدار مقابل آژاکس باشیم."