ویسی: ملوان را ببریم نصف راه صعود را طی کرده‌ایم/ امیدوارم شرافت فوتبال به خطر نیفتد

ویسی: ملوان را ببریم نصف راه صعود را طی کرده‌ایم/ امیدوارم شرافت فوتبال به خطر نیفتد

وب سایت رسمی فوتبالی- عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد در هفته‌های پایانی مسابقات لیگ دسته اول شرافت فوتبال به خطر نیفتد.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی در گفت‌وگویی با اشاره به دیدار تیمش برابر مس رفسنجان که با نتیجه تساوی به پایان رسید، گفت: اگر این بازی را می‌بردیم صعود ما به لیگ برتر قطعی بود. در این بازی مس شرافتمندانه بازی کرد و این مسائل بسیار مهم است. ما با پنالتی دقایق پایانی بازی برده را تساوی عوض کردیم، اما اعتراضی انجام ندادیم و حالا باید در دو بازی پایانی با تمام وجود بجنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: تما تیم‌ها تا اینجا زحمت کشیده‌اند تا به هدف‌شان برسند و امیدوارم که در هفته‌های پایانی شرافت فوتبال به خطر نیفتد و شاهد فوتبالی پاک باشیم. متأسفانه در  بعضی از بازی‌ها داوری‌ها خوب نبود و نباید برای برخی تیم‌ها شائبه درست شود. کمیته‌های اخلاق، انضباطی و داورن باید نظارت دقیق روی بازی‌ها داشته باشند تا اتفاقات غیرفوتبالی تعیین‌کننده نباشد. انتخاب داورها هم باید بسیار هوشمندانه باشد.

وی خاطرنشان کرد: در همین بازی با مس رفسنجان و قبل از شروع بازی، صحبت‌های یک شخص را شنیدم که با موبایل صحبت می‌کرد و می‌گفت که خیال شما راحت باشد، ما به شاهین نمی‌بازیم، ما شاهین را متوقف می‌کنیم و شما هم کار خودتان را انجام دهید. حتی اعتقاد من این است که تعیین پاداش برای یک تیم دیگر تخلف است و به این مسائل باید رسیدگی شود.

ویسی در رابطه با شانس صعود تیمش به لیگ برتر تأکید کرد: ما دو بازی مهم با ملوان و شاهین شهرداری بوشهر داریم. اگر بازی با ملوان را در زمین خودمان ببریم نصف راه صعود را طی کرده‌ایم. قطعاً بازیکنان ما می‌جنگند تا به هدف‌مان برسیم.

7655