فردوسی: گلم را به هواداران سپیدرود تقدیم می‌کنم

فردوسی: گلم را به هواداران سپیدرود تقدیم می‌کنم

وب سایت رسمی فوتبالی- هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه با برتری مقابل تراکتورسازی تبریز، مزد زحماتشان را گرفتند، گفت: گلی که به ثمر رساندم حاصل تلاش تمامی بازیکنان سپیدرود بوده و این گل را به هواداران سپیدرود تقدیم می‌کنم.

به گزارش فوتبالی، میثم فردوسی در گفت‌وگویی با اشاره به تقابل سپیدرود و تراکتورسازی اظهار کرد: در هفته‌های اخیر تمرینات پرفشار و منظمی زیر نظر کادر فنی برگزار کردیم، بازی‌های خوبی نیز از خودمان مقابل تیم‌های نفت آبادان، پرسپولیس تهران، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران به نمایش گذاشته و با بدشانسی از کسب پیروزی بازماندیم.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تراکتورسازی حق سپیدرود بود خاطرنشان کرد: مزد زحمات هفته‌های اخیرمان را با برتری پرگل مقابل تراکتورسازی تبریز گرفتیم، می‌دانستیم حریف از بازیکنان باتجربه‌ای سود می‌برد ولی به توانایی‌های خود ایمان داشته و با تدابیر کادر فنی و حمایت هوادارانمان به سه امتیاز مسابقه دست پیدا کردیم.

زننده گل دوم سپیدرود با تأکید بر اینکه تمامی بازیکنان در گل‌های این تیم نقش دارند افزود: هنگامی‌که توپ را از مهدوی گرفتم، زاویه مخالف دروازه حریف را نشانه گرفته و با یک ضربه‌فنی توپ را به تور دروازه چسباندم، تمامی بازیکنان در این گل نقش داشته و این گل را به هواداران که در سرما و گرما حامی سپیدرود هستند، تقدیم می‌کنم.

فردوسی با بیان اینکه اشتباهات فروزان برای هر گلر دیگری پیش می‌آید تصریح کرد: بازی در زمین چمن مصنوعی، سختی‌های خاص خود را داشته و بازیکنان را به دردسر می‌اندازد، فروزان درصحنه گل نخست مسابقه، نتوانست به‌خوبی توپ را از زمین ارتفاع دهد و بایرامی با تیزهوشی گل نخست مسابقه را به ثمر رساند، دقایقی بعد تراکتوری‌ها نیز از روی تیزهوشی شجاعی به گل تساوی دست پیدا کردند و این اتفاقات در فوتبال غیرعادی نیست.

وی با تأکید بر روحیه برتری‌طلبی سپیدرود در طول 90 دقیقه مسابقه افزود: تراکتور بعد از حضور سرمربی جدید این تیم، باختی در کارنامه نداشت و این موضوع ارزش پیروزی تیممان را مقابل این تیم دوچندان می‌کند، بازیکنان هنگام ورود به زمین باروحیه بالا تنها برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کردند و مزد تلاشمان را به‌خوبی گرفتیم.

هافبک سپیدرود رشت با اشاره به پنج فینال باقی‌مانده تا پایان لیگ برتر گفت: تمامی بازی‌هایمان در لیگ برتر، حکم فینال را داشته و از حساسیت بالایی برایمان برخوردار است، پیروزی مقابل تیم دوم جدول نشان داده است از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و مقابل هیچ تیمی ازپیش باخته نیستیم.

فردوسی با بیان اینکه برای کسب امتیاز به مصاف پارس جم می‌رویم افزود: بازی مقابل تیم‌های آقای تارتار سخت است، ایشان یکی از مربیان فوتبال فهم کشورمان بوده و تیم‌های تحت هدایت ایشان، فوتبال خوبی ارائه می‌دهند ولی سپیدرود عزم خود را برای کسب امتیاز مقابل پارس جنوبی، جزم کرده و با دست پر به رشت بازخواهیم گشت.

7655