بیلسا بر روی تخت پادشاهی سریال Game Of Thrones می نشیند!

بیلسا بر روی تخت پادشاهی سریال Game Of Thrones می نشیند!

سایت رسمی فوتبالی - در آستانه پخش فصل پایانی سریال محبوب Game Of Thrones که خیلی ها آن را بهترین سریال تلویزیونی تاریخ می دانند، هواداران این سریال تئوری های مختلفی را در مورد اتفاقات پایانی این سریال ارائه می دهند.

به گزارش فوتبالی، نیکولای کاستر والدائو، بازیگر نقش "جیمی لنیستر" یا همان "َشاه کش" در سریال "بازی تاج و تخت" در برنامه تلویزیونی زنده "جیمی کیمل" حضور یافت و با درون مایه طنز در مورد پایان این سریال صحبت کرد. نیکولای هوادار جدی فوتبال و باشگاه لیدز یونایتد انگلیس است و به همین خاطر ادعا می کند که مارسلو بیلسا مدیر ورزشی این تیم می تواند نقش ناجی را داشته باشد.

بازیگر نقش "جیمی لنیستر" در مورد پایان این سریال صحبت کرد:"یک تئوری وجود دارد. همه تصور می کنند که یک فرد "منتخب" در پایان همه چیز را نجات می دهد. همه فکر می کنند که آن نفر، "جان اسنو" خواهد بود اما حقیقت این است که چنین شخصی می تواند مارسلو بیلسا باشد که ناگهان ظاهر می شود و به شکلی جادویی دنیا را نجات می دهد. او با تمام چیزهایی که از دست داده ایم، به شمال آمد و به شکلی جادویی آن جا را تبدیل به یک بهشت کرده است. به بیلسا اعتماد داریم!"

لیدز یونایتد در حال حاضر یکی از بخت های اصلی صعود به لیگ برتر در فصل آینده است و در حال حاضر بعد از نوریچ سیتی در رده دوم چمپیونشیپ جای گرفته است.