محمد پنجعلی: سازمان لیگ هوای آسیایی ها را داشته باشد همه بازی‌های پرسپولیس سخت است

محمد پنجعلی: سازمان لیگ هوای آسیایی ها را داشته باشد   همه بازی‌های پرسپولیس سخت است

وبسایت رسمی فوتبالی -پیشکسوت پرسپولیس ضمن مهم ارزیابی کردن بازی با سایپا برای سرخ پوشان از مسئولان سازمان لیگ به خاطر برنامه فشرده برای پرسپولیس و دیگر تیم های آسیایی انتقاد کرد. 

محمد پنجعلی درگفتگو با فوتبالی در مورد برد شیرین پرسپولیس برابر الاهلی گفت :این پیروزی به همه ما چسبید. همه بچه ها در این دیدار فوق العاده بودند اما شجاع خلیل زاده عملکرد عالی را در این دیدار داشت و نشان داد یکی از بهترین مدافعان حال حاضر ایران است. 

پنجعلی در ادامه در خصوص بازی پرسپولیس در برابر سایپا گفت: نه تنها سایپا بلکه تمام تیم ها در هفته های آخر حریفان سرسخت برای پرسپولیس و دیگر مدعیان قهرمانی هستند، موضوعی که کار این تیم ها را برای ادامه حضورشان در کورس قهرمانی سخت تر خواهد کرد. نمونه این مساله را در بازی سپیدرود و تراکتورسازی شاهد بودیم که تیم دست نشان با چه عملکردی موفق شد تراکتور را با تمام ستاره هایش شکسته دهد. البته این مورد را نیز نباید فراموش کرد که همه تیم ها تحت هر شرایطی مقابل پرسپولیس انگیزه دارند. پخش تلویزیونی و دیده شدن یکی از مسائلی است که تیم های مقابل پرسپولیس با استفاده از آن می توانندبهترین نمایش خود را در بازی های پرسپولیس ارائه دهند. این پیشکسوت سرخ ها ضمن انتقاد از برنامه ریزی های سازمان لیگ در مقابل برای پرسپولیس و دیگر تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سازمان لیگ و متولیان برنامه ریزی بازی‌ها باید هوای تیم‌های آسیایی را داشته باشند. این فشردگی بازی ها به نفع هیچ کس نیست. ما لیگ را برگزار می‌کنیم تا از دل آن تیم ملی و نماینده های آسیایی قوی داشته باشیم اما این برنامه ریزی ها می تواند به ضرر فوتبال ما شود. فشردگی برنامه‌های لیگ چه برای پرسپولیس چه برای دیگر تیم های آسیایی در نهایت به ضرر فوتبال ایران است. امیدوارم حداقل در ادامه بازی ها این مساله برای برنامه ریزی لحاظ شود. این تیم ها در آسیا برای دفاع از حیثیت فوتبال ایران می جنگند ولی برنامه ریزی ها به گونه ای است که بازی های نزدیک به هم توان فنی و جسمی آنها را کاهش می دهد. ناکامی های احتمالی این تیم ها دودی است که به چشم فوتبال ایران می‌رود.

7655