هری کین فصل را از دست خواهد داد؟

هری کین فصل را از دست خواهد داد؟


به گزارش "ورزش سه"، دله آلی و هری کین، دو ستاره تاتنهام در جریان دیدار برابر منچستسرسیتی مصدوم شدند و به نظر می رسد هری کین شانس چندانی برای بازگشت تا پایان فصل ندارد، اما اوضاع دله آلی متفاوت است.

شرایط هری کین:

"او همانند همه ارکان باشگاه ناراحت است و اتفاق غم انگیزی برای هری کین رخ داده است. هر روز شرایط هری کین بررسی می شود اما برای اینکه زمان بازگشت قطعی او مشخص شود، ما نیاز به زمان داریم. فصل گذشته هری کین در دیدار برابر منچستر یونایتد مصدومیت مشابهی را متحمل شده و بازگشت او که پنج هفته طول کشید و اگر ما به فینال لیگ قهرمانان برسیم، شاید هری کین بتواند بازی کند.

بعد از شش فصل فعالیت در لیگ برتر همه دیگر من را به خوبی می شناسید. من همیشه علاقند به کمک به تیم ملی انگلیس هستم و هرگز به بازیکنی توصیه نمی کنم که راهی اردوی تیم ملی نشود، اما در حال حاضر بازگشت هری کین از همه چیز مهم تر است."

مصدومیت دله آلی: "دست او شکسته و من بعید می دانم وی در دیدار این هفته در لیگ برتر قادر به بازی کردن باشد، اما ما امیدواریم دله آلی به دیدار برگشت برابر منچسترسیتی برسد. البته ما باید شرایط دله آلی را بررسی کرده و بهترین تصمیم را بگیریم."