والورده: مسی برابر اوئسکا استراحت خواهد کرد

والورده: مسی برابر اوئسکا استراحت خواهد کرد


به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی در دیدار مقابل منچستریونایتد و بعد از برخورد با کریس اسمالینگ دچار جراحت شدیدی از ناحیه صورت شد و ممکن است این هفته در لالیگا استراحت کند.

دیدار با اوئسکا: "ضربه ای که به صورت لیونل مسی خورد شدید بود و ممکن است وی در دیدار مقابل اوئسکا استراحت کند. شرایط لوییس سوارز خوب است اما در پایان بازی همیشه مشکلاتی رخ می دهد که عوارض آن دیرتر مشخص می شود، دیدار با یونایتد یک بازی بسیار سنگین بود و این اتفاقات طبیعی است.

نه به دلیل احتمال حضور در ترکیب در دیدار با منچستریونایتد، اما بازی فردا برای عثمان دمبله بسیار مهم است. ما برای کسب سه امتیاز دیدار برابر اوئسکا به تمرکز ذهنی کامل نیاز داریم و من می دانم شاید افکار ما هنوز معطوف به دیدار با منچستریونایتد باشد، اما ما باید روی دیدار خود در لالیگا متمرکز شویم.

شرایط به شکلی است که ممکن است فردا تغییر کند، اما ما فراموش نمی کنیم که ما 10 امتیاز برای قهرمان شدن در لالیگا نیاز داریم و مهم نیست چقدر فکر می کنیم به قهرمانی نزدیک شده ایم."

محرومیت هشت جلسه ای دیگو کاستا: "این یک حکم سنگین است، اما من فکر می کنم این چهار جلسه برای درگیری و چهار جلسه نیز به دلیلی دیگر برای کاستا در نظر گرفته شده است. چنین موردی برای جرارد پیکه هم اتفاق افتاد و او نیز چهار بازی را از دست داد. من در مورد قوانین اطلاعی ندارم، اما این یک محرومیت بزرگ است."