فان خال: اگر جای دلیخت بودم،بارسا را انتخاب می کردم

فان خال: اگر جای دلیخت بودم،بارسا را انتخاب می کردم

سایت رسمی فوتبالی- در هفته ها و ماه های اخیر صحبت های زیادی در مورد آینده متیاس دلیخت ستاره جوان و موفق آژاکس آمستردام به گوش می رسد. با قطعی شدن انتقال فرانکی دی یونگ هم تیمی او در آژاکس به بارسلونا، حالا همه درانتظار روشن شدن تکلیف متیاس دلیخت هستند.

نمایش قابل قبول دی یونگ و دلیخت در بازیهای اروپایی این فصل آژاکس باعث شده تا این دو ستاره جوان به شدت زیرذره بین باشند. همین باعث شده تا این روزها نام دلیخت بیش از هرزمان دیگری به گوش برسد و همه درمورد آینده او صحبت کنند. آخرین نفری که در مورد این بازیکن جوان صحبت کرده، کسی نیست به جز لوئیس فان خال سرمربی سابق تیم ملی هلند و باشگاه های بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستریونایتد..

به گزارش فوتبالی فان خال حالا ستاره جوان آژاکس را نصیحت کرده و به او توصیه کرده که در فصل تابستان لیگ هلند را ترک کند:« د لیخت دریوونتوس؟ فکر می کنم او می تواند در هر لیگی بازی کند. ایتالیایی ها استاد دفاع کردن هستند و به همین خاطر شاید بتواند خیلی خوب در ایتالیا رشد کند. ولی اگر من جای دلیخت بودم، حتما به بارسلونا می رفتم.»

فان خال ادامه داد:« بارسلونا مدافعانی دارد که خیلی قدرتمند نیستند و دلیخت می تواند آنجا بازی کند. به عنوان یک گزینه دیگر، از منچسترسیتی هم خوشم می آید.»

6363