ناصر سالاری: بعضی از بازیکنان استقلال خوزستان عصبی بودند/ تلاش می‌کنیم خودمان را به پدیده و استقلال برسانیم

ناصر سالاری: بعضی از بازیکنان استقلال خوزستان عصبی بودند/ تلاش می‌کنیم خودمان را به پدیده و استقلال برسانیم

وبسایت رسمی فوتبالی- ناصر سالاری با اشاره به پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان در دربی اهواز گفت: این بازی برای هر دو تیم حساس و حائز اهمیت بود و همین دلیل هم باعث شد تا شاهد برخی حاشیه‌ها باشیم. ما در این بازی نمایش خوبی داشتیم و خوشبختانه سه امتیاز را هم گرفتیم. استقلال خوزستان نیاز مبرمی به برد داشت، ولی ما تیم برتر میدان بودیم و حق‌مان این بود که سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم؛ وی در پاسخ به این پرسش که چرا بازی به جنجال کشیده شد، تصریح کرد: این بازی حساسیت‌های خاص خودش را داشت و استقلال خوزستان به هیچ عنوان دوست نداشت در این موقعیت حساس شکست بخورد. احساس من این است که برخی از بازیکنان این تیم عصبی بودند و همین موضوع حاشیه‌هایی را ایجاد کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که فولاد امسال چه رتبه‌ای را به دست خواهد آورد، تصریح کرد: تلاش ما این است که خودمان را به پدیده و استقلال برسانیم. هر چند فاصله امتیاز کمی زیاد است، ولی اگر خوب نتیجه بگیریم می‌توانیم باز هم در جدول بالاتر برویم. اگر هم این اتفاق رخ نداد تلاش می‌کنیم تا در رده ششم جدول قرار بگیریم.

۴۱۲۴