هت تریک ستاره بنفیکا، نام او را ترند روزنامه ها وشبکه های اجتماعی کرد

هت تریک ستاره بنفیکا، نام او را ترند روزنامه ها وشبکه های اجتماعی کرد

سایت رسمی فوتبالی- ژائو فلیکس ستاره باشگاه بنفیکا در بازی پنجشنبه شب تیمش در لیگ اروپا و در مصاف با اینتراخت فرانکفورت هت تریک کرد تا در برد 2-4 تیمش مقابل حریف آلمانی نقش تعیین کننده ای داشته باشد. نمایش حیرت آور او دراین بازی باعث شد تا اکثر رسانه های اروپایی در شماره های روز جمعه شان ، نام او را روی جلد برده و به درخشش او اشاره کنند.

به گزارش فوتبالی، کمی بعد از اتمام این بازی، بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی در دنیای مجازی از او صحبت می کردند و همین باعث شد تا نام ژائو فلیکس ترند شود. دراین میان برخی از هواداران منچستریونایتد بعد از دیدن هت تریک تماشایی فلیکس، از سران باشگاهشان خواستند تا هرچه سریعتر برای خرید این بازیکن جوان دست به کار شوند.

آنها حالا و با دیدن این عملکرد خوب از ژائو فلیکس بیش از پیش بی قرار دیدن او در پیراهن تیمشان هستند.یکی از کاربران خطاب به مسئولان یونایتد نوشته:« ژائو فلیکس باید هرچه سریعتر خریده شود؛ این پسر ویژه است...» و کاربر دیگری رو به مدیران یونایتد نوشته:« لطفا سریع ژائو فلیکس را بخرید.» 

این هواداران هم می دانند که اگر فلیکس به عملکرد خوبش ادامه دهد، روز به روز قیمت او افزایش خواهد یافت و تیمهای بیشتری برای به خدمت گرفتنش دست به کار خواهند شد.

روزنامه آ.اس چاپ مادرید هم در بازتاب خبر درخشش ژائو فلیکس نوشته:« تولد  یک ستاره؛ نمایش خیره کننده ژائو فلیکس که حالا همه اروپا در مورد او صحبت می کنند.»

درادامه این گزارش می خوانیم، ژائو فلیکس با 19 سال و 152 روز سن جوان ترین بازیکن تاریخ فوتبال پرتغال است که در یک بازی درتورنمنتی اروپایی موفق به هت تریک شده است. این افتخاری بود که برای بیش از پنجاه سال در اختیار اوزه بیو بود. او  در روز 26 نوامبر سال 1962 درسن 20 سال و 301 روزگی با پیراهن بنفیکا توانسته بود تا سه گل به نورکوپینگ بزند .

این اولین هت تریک ژائو فلیکس در سطح اول دنیای فوتبال بوده؛ البته اولین هت تریک حرفه ای فوتبال او نبوده. در پایان این بازی آدولف هاتر، سرمربی فرانکفورت درتمجید از عملکرد فلیکس گفت:« اگر او به همین ترتیب فوتبالش را دنبال کند، برای مدتی طولانی در بنفیکا نخواهد ماند.»

حق کاملا با اوست چون همین حالا تیمهای بزرگی مثل اتلتیکومادرید، یوونتوس، منچستریونایتد، سیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ درخواستهایی برای به خدمت گرفتن او ارائه کرده اند و مدیران یووه و یونایتد با پافشاری فراوانی خواهان جذبش هستند. حالا سران رئال مادرید هم برای به خدمت گرفتن این ستاره جوان پرتغالی آستین بالا زده اند.

6363