پیش بازی پدیده - نفت مسجد سلیمان؛ آخرین امید برای سهمیه!

پیش بازی پدیده - نفت مسجد سلیمان؛ آخرین امید برای سهمیه!

وب سایت رسمی فوتبالی- در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران، دو تیم پدیده شهرخودرو مشهد و نفت مسجد سلیمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم پدیده مشهد و نفت مسجد سلیمان در حالی به مصاف هم می‌روند که شاگردان یحیی گل محمدی دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارند و باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند تا شانس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را داشته باشند. ضمن اینکه آنها با کسب برد می توانند همچنان نیم نگاهی هم به کورس قهرمانی داشته باشند، هرچند که سخت ترین کار را برای قهرمانی دارند!

پدیده در 24 بازی اخیر 12 پیروزی داشته است و 7 بار متوقف شده و 5 بار نیز شکست خورده است، آنها همچنین 24 گل زده داشته اند و 13 بار نیز گل خورده اند. مشهدی ها با 43 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند.

در آن سوی میدان نفت مسجد سلیمان در 24 بازی گذشته 3 پیروزی داشته است، 10 تساوی داشته و 11 شکست. شاگردان مرزبان همچنین آمار 12 گل زده و 24 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند. آنها هم اکنون 19 امتیاز دارند و در رده چهاردهم جدول جای دارند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران 

پدیده مشهد-نفت مسجد سلیمان

مشهد-ورزشگاه امام رضا(ع)

جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 17:30

پیکار پیشین: فولاد یک - پدیده یک؛ نفت یک - ماشین سازی یک

رتبه دو تیم: پدیده با 24 بازی و 43 امتیاز در رده پنجم و نفت مسجدسلیمان هم با 24 بازی و 19 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

تیم داوری:  رضا کرمانشاهی کمک‌ها: جلیل شعرانی – حسین مرادی کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – حسین زمانی داور چهارم: عسگر محمدی ناظر: حسین خانبان

محروم: -

2526