آنچلوتی: به صعود ناپولی اطمینان کامل دارم

آنچلوتی: به صعود ناپولی اطمینان کامل دارم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در خانه آرسنال، استادیوم امیریتس، در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف این تیم انگلیسی رفت و با نتیجه 2-0 مغلوب شد. گلهای آرسنال در دقیقه 14 توسط آرون رمزی و در دقیقه 25 با گل به خودی کالیدو کالیبالی، مدافع مشهور ناپولی به ثمر رسید.

اما با وجود این شکست، آنچلوتی می‌داند که آرسنال از ماه نوامبر تا امروز تنها دو بار موفق شده در بازی‌های خارج از خانه به پیروزی برسد و از سوی دیگر، تیم او ناپولی بیش از یک سال است تنها یک بار در استادیوم خانگی‌اش، استادیو سن پائولو، شکست خورده که آن هم در مقابل یوونتوس بوده. شاید به همین خاطر است که آنچلوتی در پایان بازی گفت به موفقیت تیمش به صعود به مرحله نیمه‌نهایی اطمینان کامل دارد.

آنچلوتی در پایان بازی گفت:" من کاملا مطمئن هستم که می‌توانیم صعود کنیم. ما به حمایت هواداران‌مان و جو استادیوم‌مان اطمینان داریم و سعی می‌کنیم در بازی برگشت با دو گل به پیری برسیم".

سرمربی ناپولی در ادامه گفت:" امشب بازی را خوب شروع نکردیم و در نیمه اول خوب نبودیم. ولی در نیمه دوم اوضاع متفاوت بود. این بازی تمام شد ولی 90 دقیقه دیگر باقی مانده که باید در آن تلاش کنیم. ما تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این نتیجه را برگردانیم".

کارلتو در ادامه گفت:" گلهایی که دریافت کردیم روی دو اشتباه بود. اول یک پاس اشتباه و بعد فشار حریف که نتوانستیم کنترلش کنیم. ما در ابتدای بازی نگران بودیم و با دریافت دو گل تنبیه شدیم. ولی این امکان را داریم که در بازی برگشت جبران کنیم".