جنجال ویژه از جدال آخر پرسپولیس -سایپا

جنجال ویژه از جدال آخر پرسپولیس -سایپا

وب سایت رسمی فوتبالی - تیم های پرسپولیس و سایپا در حالی برای بازی مهم خود در هفته بیست و پنجم آماده می شوند که این دیدار تداعی گر جنجال و حاشیه های بازی رفت این دو تیم است. 

به گزارش فوتبالی، دیدار رفت ۲ تیم در حالی برگزار شد که گل دقایق پایانی محمد صادق بارانی این دیدار را به تساوی یک بر یک کشانید اما حواشی این دیدار از زمان سوت پایان بازی به اوج رسید. در آن زمان علی دایی پس از سوت پایان با اشاره دست به نشانه اینکه سر ما را بریدند، به قضاوت زرگر واکنش نشان داد.

او در اظهارات کنایه‌آمیز خود، داور را بازیکن پرسپولیس دانست و گفت ما یک یار کمتر داشتیم و پرسپولیس آن یک یار را داشت. به همین دلیل نتوانستیم برنده شویم.

این در حالی بود که رادوشوویچ و خلیل‌زاده و حمیدرضا طاهرخانی با سایپایی ها درگیر شدند. درگیری‌ها تا تونل ورزشگاه تختی ادامه یافت. این در شرایطی بود که علی دایی هم با رادوشویچ درگیری فیزیکی پیدا کرد.

در این بین مهرداد کفشگری بازیکن سابق پرسپولیس که حالا عضو سایپاست، با برخی هواداران پرسپولیس درگیر شد. زرگر داور مسابقه در تونل، مشغول یادداشت‌‌برداری برای کمیته انضباطی بود.

این در حالی بود که برخی مدعی شدند که علی دایی در بحبوحه درگیری‌ها به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما سیلی زده است،  ادعایی که در نهایت ثابت نشد!

7655