سهراب انتظاری :گل شجاع فراآسیایی بود

سهراب انتظاری :گل شجاع فراآسیایی بود

وب سایت رسمی فوتبالی -مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خوب شجاع خلیل زاده در جدال برابر الاهلی، گل او را در این دیدار فرا آسیایی خواند. سهراب انتظاری  پیشکسوت پرسپولیس در مورد بازی برابر الاهلی گفت: همه چیز در این دیدار عالی بود و بچه ها مزد زحمات خود را به خوبی گرفتند و ۳ امتیاز شیرین را به دست آوردند تا پرسپولیس به حضور موفق در این فصل لیگ قهرمانان آسیا امیدوار شود.

انتظاری با اعلام آرزوی اینکه این هفته برای همه نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی رقم خورد، اظهار داشت: در این هفته همه چیز عالی بود. امیدوارم در ادامه نیز تمام نماینده های کشور ما بتوانند دست پر از میادین آسیایی بیرون بیایند.

این مهاجم پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به عملکرد خوب شجاع خلیل زاده گفت: شجاع در این دیدار فوق العاده بود و موفق شد گلی فرا آسیایی به ثمر برساند. او واقعا در این دیدار ستاره پرسپولیس بود.

انتظاری در ادامه در خصوص وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر خاطر نشان کرد: تیم و بازيكنان باید بازی الاهلی را فراموش کنند و در باد این پیروزی غافل نمانند. بازی با سایپا بازی مهم و البته سختی برای پرسپولیس است. حالا باید تمام تمرکز تیم روی موفقیت در این دیدار باشد. کوچکترین لغزش و غفلت در این بازی می تواند پرسپولیس را از رسیدن به پیروزی در این دیدار محروم کند. انتظاری ادامه داد: پرسپولیس راه سختی در لیگ برتر دارد و باید برای کسب سومین قهرمانی متوالی با تمام قوا به مصاف حریفان برود.

انتظاری در پایان گفت: در ۴ سال حضور برانکو در پرسپولیس رکورد ها و افتخارات زیادی نصیب پرسپولیس و هوادارانش شده است که بدون شک این موفقیت ها به سادگی به دست نمی آید. به اعتقاد من برانکو تحول بزرگی را در پرسپولیس ایجاد کرده که جای تحسین دارد.

1984