مورینیو: حضور در بوندس لیگا بسیار برای من جذاب است

مورینیو: حضور در بوندس لیگا بسیار برای من جذاب است

سایت رسمی فوتبالی - ژوزه مورینیو، مربی سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، علاقه خود را به حضور احتمالی در بوندس لیگا و ادامه مربیگری خود در این لیگ ابراز کرد. 

به گزارش فوتبالی، این مربی 56 ساله از آذر ماه سال گذشته و پس از اخراج از منچستریونایتد با دو سال و نیم حضور در اولدترافورد از حرفه مربیگری به دور است. مورینیو پیش از بازگشت زین الدین زیدان در آستانه پیوستن به رئال مادرید بود اما حالا مدعی شد که تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری و در تابستان تیم خود را انتخاب کند. او در گفتگو با مجله آلمانی اسپرت بیلد اظهار داشت: " بوندس لیگا رقابت جذابی برای من است خصوصا تیم های میانه جدول که مدام پیشرفت می کنند و باعث ایجاد یک رقابت هیجان انگیز می شوند. ورزشگاه های پر، سازماندهی عالی، سبک های تاکتیکی خوب در تیم های زیاد از ویژگی های این لیگ است. فکر می کنم بوندس لیگا واقعا جذاب است. "

مورینیو اسفندماه مدعی شده بود که پیشنهادات کاری بسیاری را رد کرده و همچنین احتمال حضور در تیم های ملی را نیز تکذیب کرده بود اما وقتی از او درباره جانشین کواچ در بایرن مونیخ سوال شد، تاکید کرد که امیدوار نیکو کواچ، سرمربی فعلی این تیم، بتواند زمان کافی برای موفق شدن را در اختیار داشته باشد. بایرن در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف نسبت به دورتموند در صدر جدول بوندس لیگا قرار دارد و 6 بازی دیگر نیز باقی مانده است. 

1070