رئال مادرید مهاجم ایده آلش را انتخاب کرد

رئال مادرید مهاجم ایده آلش را انتخاب کرد

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید با درخشش بنزما ترجیح می دهد که فصل آینده برای خرید مهاجم سرمایه گذاری زیادی نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، فصل خوب بنزما با ثبت 26 گل باعث شده تا مدیران رئال اصراری به خرید مهاجم درجه یک نباشند به خصوص که خرید گزینه های رویایی نظیر امباپه و نیمار غیرممکن است و در شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات، خرید گزینه های دیگر هم بیش از 100 میلیون یورو هزینه خواهد داشت در حالی که رئال ترجیح می دهد که این پول را صرف تقویت بقیه پست ها نظیر هافبک میانی و هافبک کناری کند، در این پست ها پوگبا و هازارد مورد توجه قرار گرفته اند.

گزینه مورد نظر مدیران رئال مادرید "رائول دی توماس" نام دارد. محصول َآکادمی رئال که در سالهای اخیر به صورت قرضی به تیم های مختلف رفته و در این فصل در لالیگا با پیراهن رایو وایکانو 13 گل به ثمر رسانده است. با توجه به جدایی احتمالی ماریانو دیاز طبیعی است که رئال به دنبال تقویت ترکیبش در خط حمله باشد که دی توماس با توجه به شناختش از رئال می تواند گزینه مناسبی باشد.

از سویی دیگر رودریگو پدیده برزیلی که رئال برای خریدنش از سانتوس 40 میلیون یورو هزینه کرده هم در تابستان راهی برنابئو خواهد شد.