بازتاب دریبل تکنیکی پسربچه ایرانی با پیراهن رئال مادرید در سایت اسپانیایی

بازتاب دریبل تکنیکی پسربچه ایرانی با پیراهن رئال مادرید در سایت اسپانیایی

سایت رسمی فوتبالی - آرات حسینی، پسربچه پنج ساله ایرانی است که به خاطر مهارتش در حرکات ژیمناستیک به شهرت رسید و در حال حاضر صفحه اینستاگرامش با بیش از دو میلیون فالوئر یکی از محبوب ترین صفحات شبکه های اجتماعی است.

به گزارش فوتبالی، در ماه های اخیر آرات با نظر پدرش تصمیم گرفته که به جای ژیمناستیک به سراغ فوتبال برود. او ویدئوهای مختلفی با پیراهن تیم های اروپایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس در اینستاگرامش منتشر می کند که یکی از ویدئوهای او نظر وبسایت مطرح موندودپورتیوو را جلب کرده است.

این سایت که متعلق به نشریه موندودپورتیوو از روزنامه های حامی باشگاه بارسلوناست ویدئوی آرات را با تیتر "یک دختربچه رئال مادریدی، با دریبل هایش پسربچه بارسایی را تحقیر کرد" منتشر کرده که این ویدئو تبدیل به یکی از داغ ترین کلیپ های این وبسایت شده است.البته به نظر می رسد که سایت موندودپورتیوو به اشتباه تصور کرده که آرات "دختر " است.

آرات در این ویدئو پیراهن رئال مادرید را پوشیده به زیبایی هر چه تمام تر بازیکن مقابلش که پیراهن بارسا را به تن دارد، دریبل می زند که تنها راه متوقف کردن او خطاهای شدیدی است که توسط بازیکن مقابل روی این پسر پنج ساله انجام می شود.