نادر جعفری: گل علیپور کاملا سالم بود

نادر جعفری: گل علیپور کاملا سالم بود

وبسایت رسمی فوتبالی - کارشناس داوری قضاوت داوران دیدار پرسپولیس مقابل الاهلی را آنالیز کرد

 نادر جعفری در گفتگو با فوتبالی با اشاره به قضاوت خوب کیمورا هیرویوکی و همکارانش در بازی پرسپولیس برابر الاهلی گفت: داور ژاپنی این دیدار و همکارانش قضاوت خوبی را در این بازی داشتند و می توان برای آنها برای قضاوت در این بازی نمره خوبی در نظر گرفت. 

این کارشناس داوری با اشاره به جاگیری های خوب داور این دیدار گفت: از نکات خوب و قابل ذکر عملکرد این داور می توان به نحوه جا به جا شدن او در زمین اشاره کرد که مطابق استاندارد بود، به طوری که به تمامی صحنه ها اشراف کامل داشت و توانست تصمیمات درستی را در این بازی بگیرد. 

وی ادامه داد: داور این بازی به خوبی اتفاقات داخل زمین را تحت کنترل خود قرار داد. او در این دیدار ۳ اخطار به ۳ بازیکن  پرسپولیس و الاهلی داد که هر ۳ کارت درست و به موقع بود. این داور درتشخیص خطاها و اعلام آن یکنواخت برای هر ۲ تیم سود زد و تمام تصمیماتش نیز در طول این بازی درست بود. 

نادر جعفری در خصوص گلهای به ثمر رسیده در این دیدار گفت: هر ۲ گل پرسپولیس در این بازی کاملا صحیح بود و هیچ شک و شبهه ای در مورد گل های این بازی وجود نداشت. به خصوص در گل دوم که عربستانی ها اعتقاد به آفساید داشتند، تصمیم داور کاملا درست و قانونی بود و نیز گل پرسپولیس در نیمه دوم کاملا سالم بود.

1984