والورده: در بازی با یونایتد از مسی توقعات زیادی داریم

والورده: در بازی با یونایتد از مسی توقعات زیادی داریم


سایت رسمی فوتبالی- ارنستو والورده سرمربی باتجربه بارسلونا در آستانه دیدار تیمش مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا، در کنفرانس خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. این گزیده ای از صحبتهای سرمربی بارساست:

*شرایط فعلی بارسا؛ این بهترین بازه زمانی فصل بارساست؟

بعد از صعود مقابل لیون، درانتظار هستیم. انگیزه های زیادی برای رویارویی با یونایتد در این استادیوم داریم. شرایطمان خوب است. دوبازی پیش روست و می خواهیم درهر دو بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.

*ضربات ایستگاهی

یونایتد حرفهای زیادی برای زدن در زمینه ضربات ایستگاهی دارد. آنها در این زمینه خیلی قوی هستند. آنها با روحیه ای بالا به این بازی می آیند و می خواهند این را به نمایش بگذارند و به دور بعد صعود کنند.باید در ضربات ایستگاهی مراقب باشیم و همچنین حواسمان به ضد حملات آنها هم باشد.. با اشتیاق بازیکنان یونایتد و هیجان هوادارانشان ....

*هدفی مشخص:

ما هدف مشخصی را تعیین نکرده ایم . می دانیم که گلزنی در خارج از خانه چه ارزشی دارد. در آخرین دور (مقابل لیون) نتوانستیم در خانه حریف به گل برسیم وسرنوشت به بازی برگشت کشیده شد. هدف ما این است که بازی خودمان را انجام دهیم و به دروازه حریف حمله کنیم

*بازگشت دمبله

نمی دانم. باید تمرینات او را ببینیم و بعد تصمیم خواهیم گرفت. شرایط مثل بازی با لیون نیست..این تازه بازی رفت است و دربازی قبل به دمبله فشار آوردیم و او مصدوم شد. اصلا قصد ندارم دوباره درمورد او ریسک کنم.


*گل زدن مهم تر است یا گل نخوردن؟

نمی دانم. در هرصورت ترکیب هردوی اینها خیلی خوب است. قصدمان باید این باشد که برای برد به زمین برویم. در این بازیها، نباید گمانه زنی کرد. نمی توانی دفاع کنی و حمله را فراموش کنی. باید همه مسائل را ترکیب کرد. آنها هم همین کار را خواهند کرد.

*مصدومان یونایتد:

نمی دانم آیا مصدومانی دارد یا نه. چون در پاریس هم چندین غایب داشتند و به دور بعد صعود کردند. انگیزه مهم تر از غایبان تیم است.

*سولشر که گفته مسی مهارنشدنی نیست

همیشه فکر می کنی که می توانی رقبا را مهار کنی. درهر صورت ما برای بازی فردا توقعات زیادی از مسی داریم و او همیشه در اوج ظاهر می شود.

*رقم خوردن سرنوشت در نوکمپ

دربازیهای حذفی دراین سطح، بعید است که سرنوشت در بازی رفت مشخص شود. باید دنبال راه چاره ای باشیم که اتفاقات بازی با رم تکرار نشود.

6363