رویت مورینیو در فرودگاه لیون! آقای خاص به لیگ یک می رود؟

رویت مورینیو در فرودگاه لیون! آقای خاص به لیگ یک می رود؟

سایت رسمی فوتبالی- صبح روز سه شنبه، ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال در فرودگاه سنت اگزوپری شهر لیون دیده شده است. طبق اعلام اینترپرنده، یکی از رسانه های سرشناس فرانسوی، تصاویری از مورینیو در فرودگاه شهر لیون گرفته شده است.

این رسانه جزئیات بیشتری در مورد حضور مورینیو در لیون منتشر نکرده و فقط این پرسش را مطرح کرده که آیا سفر مورینیو به لیون اتفاقی است و یا اینکه او برای دیدار با ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه المپیک لیون عازم این شهر شده است.

حضور آقای خاص در شهر لیون توسط هیچ یک از طرفین تائید نشده ولی انتشار تصاویری از او در فرانسه کافی است تا گمانه زنی ها در مورد آینده او شدت بگیرد و بسیاری از رسانه ها او را جانشین احتمالی برونو ژنسیو روی نیمکت مربیگری المپیک لیون در فصل آتی عنوان کرده اند.


این درحالی است که در هفته های اخیر مورینیو در صحبتهایش به صورت ضمنی اعلام کرده بود که ممکن است آینده اش در لیگ یک فرانسه رقم بخورد ولی شاید کمتر کسی توقعش را دارد که مورینیو بعد از در دست داشتن هدایت تیمهای درجه یک و بزرگی مثل رئال مادرید و منچستریونایتد ، حاضر به پذیرش سکان هدایت تیمی مثل لیون شود.

6363