دست‌نشان: سپیدرود - تراکتورسازی، جدال تیم‌های نگران است!

دست‌نشان: سپیدرود - تراکتورسازی، جدال تیم‌های نگران است!

وب سایت رسمی فوتبالی- نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت تأکید کرد که در شش بازی پایانی نیاز به برد دارند و مساوی به درد آنها نمی‌خورد.

به گزارش فوتبالی، نادر دست‌نشان در گفت‌وگویی با اشاره به شرایط فعلی سپیدرود و قرار گرفتن این تیم در منطقه سقوط گفت: کار ما در ادامه بازی‌ها سخت است و در نیم‌فصل دوم هم امتیاز گرفتن بسیار سخت است. الان چند تیم برای قهرمانی و چند تیم هم برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند و امیدوارم در نهایت به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم. ما در بیرون از خانه و در دو بازی سنگین دو تساوی گرفتیم و در بازی با پرسپولیس هم در نیمه دوم نمایش خوبی داشتیم. حالا امیدواریم که در بازی‌های بعدی از لحاظ فنی نمایش خوبی داشته باشیم و امتیازهای موردنظر را جمع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در ادامه تصریح کرد: تیم ما از لحاظ امتیازگیری موفق عمل نکرده است و این برای ما راضی‌کننده نیست. من زمانی راضی می‌شوم که برنده شویم و الان شرایط ما در جدول طوری است که دیگر مساوی هم به دردمان نمی‌خورد. شش بازی باقی مانده است و برای ماندن در لیگ برتر باید برنده شویم.

وی در رابطه با بازی این هفته تیمش برابر تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: ما با یک تیم پرقدرت بازی داریم. آنها جدا از مسائل تاکتیکی در بحث خلاقیت فردی هم در سطح بالایی قرار دارند. تراکتورسازی یک تیم پرستاره و کامل است. البته ما در زمین خودمان بازی می‌کنیم و به دنبال امتیاز خواهیم بود. قطعاً تراکتورسازی را آنالیز خواهیم کرد و هدف‌مان این است که در این بازی به پیروزی برسیم. آنها دنبال قهرمانی هستند و طبیعتاً نگرانند که امتیاز از دست بدهند. ما هم با این جایگاهی که داریم نگرانیم. در واقع دیدار سپیدرود - تراکتورسازی، جدال تیم‌های نگران است.

دست‌نشان در پایان اظهار داشت: امید مردم رشت به ماندن سپیدرود در لیگ برتر است و آنها به خوبی تیم‌شان را حمایت می‌کنند. می‌دانیم که کار سختی داریم، ولی تا آخرین هفته برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کنیم.

7655