فرانس فوتبال: پوگبا، تابستان در رئال مادرید

فرانس فوتبال: پوگبا، تابستان در رئال مادرید

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه معتبر فرانس فوتبال خبر جالب توجهی را روی جلدش برده است. تصویر اصلی روی جلد این روزنامه، تصویری از پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد است و تیتر اصلی این است:«پوگبا در مسیر رئال مادرید.»

عکس اصلی تصویری از پوگبای 26ساله است که انگشت اشاره اش را به نشانه سکوت روی بینی اش گرفته. 

اخیرا روزنامه مادریدی آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که پل پوگبا و ادن هازارد در اولویت خریدهای باشگاه مادریدی در بازار تابستانی هستند. و در گزارش فرانس فوتبال می خوانیم:« پل پوگبا؛ زمان جدایی.. بله، پل پوگبا باید منچستریونایتد را ترک کند.» و بدین ترتیب به این نکته اشاره کرده که رئالی ها بیش از هر زمان دیگری به پوگبا نزدیک هستند.

این جلد شماره روز سه شنبه فرانس فوتبال است و با این عکس و تیتر باید انتقال پل پوگبا به رئال را متحمل تر از همیشه دانست.


روز یازدهم ماه مارس بود که گمانه زنی هایی دراین باره مطرح شد . چند روز بعد و در وقفه برگزاری بازیهای ملی پوگبا درکنفرانسی خبری به رئال چشمک زد:« من گفته بودم که رئال باشگاهی رویایی برای همه بازیکنان است. رئال یکی از بزرگترین باشگاه های دنیاست. زیدان سرمربی این تیم است و برای هر بچه و فوتبالیستی، بازی کردن در رئال، یک رویاست. اگرچه در یونایتد خوشبختم ولی نمی دانیم که در آینده چه خواهد شد.»

کمی بعد زیدان در کنفرانسی خبری درمورد پوگبا صحبت کرد:« من از پوگبا خیلی خوشم می آید و این علاقه چیز تازه ای نیست. من او را شخصا می شناسم. پوگبا بازیکن متفاوتی است که کارهای زیادی برای تیمش انجام می دهد و بازیکنان انگشت شماری هستند که به اندازه او موثر باشند. پوگبا بازیکنی میانی است که دفاع کردن و حمله کردن را خوب بلد است و می داند در تمام زمین چطور حرکت کند. او بازیکن تیم من نیست و دریونایتد بازی می کند و آنچه که او درمورد رئال و تمایلش برای انتقال به رئال گفته...باید بگویم که اگرروزی او بخواهد یونایتد را ترک کند، چرا که به رئال نیاید؟»

این اولین باری نیست که رئال برای جذب پوگبا ابراز تمایل کرده. آنها یک بار دیگر و درسال 2016 برای جذب این بازیکن فرانسوی دست به کار شده بودند. اما پوگبا نهایتا به یونایتد پیوست و طبق گزارش فوتبال لیکس،مدیربرنامه های پوگبا در ازای این انتقال پورسانتی 48 میلیون یورویی دریافت کرده

6363