بهانه جویی های مارادونا برای ترک مکزیک: بودن من به صلاح دورادوس نیست

بهانه جویی های مارادونا برای ترک مکزیک: بودن من به صلاح دورادوس نیست

سایت رسمی فوتبالی- دیگو آرماندو مارادونا سرمربی باشگاه دورادوس مکزیک در صحبت هایی از احتمال جدایی اش از این تیم به خاطر جنجالهای داوری و بازگشایی پرونده های مختلف برای او در روزهای اخیر خبر داده است.

دن دیگو در صحبت هایی گفت:« اینجا اتفاقات عجیبی در جریان است. باید با رئیس باشگاه صحبت کنم. هرجور که بشود این قضیه را تمام کنیم...شاید دورادوس را ترک کنم. من هیچ قرارداد امضا شده ای با کسی ندارم.»

البته تمام این جاروجنجالها به خاطر اعتراض مارادونا به یک صحنه در جریان بازی اخیر تیمش بود. در این صحنه مارادونا معتقد بود که داور می بایست برای تیمش پنالتی می گرفت. او دراین رابطه گفته:« خطای روی اسکوتو یک خطای خیلی واضح پنالتی بود. می دانید چرا پنالتی نگرفتند؟ چون شماها (خبرنگاران) فردا خواهید گفت که داور این پنالتی را گرفت، چون تیم مارادونا بود. به همین خاطر که بودن من به ضرر دورادوس تمام می شود، می خواهم این تیم را ترک کنم.»


مارادونا در پاسخ به این سوال که آیا برد تیمش مقابل ونادوس، آخرین حضورش روی نیمکت مربیگری دورادوس بوده یا خیر، ترجیح داد تا پاسخ روشنی به این سوال ندهد و دوباره گفت که از جنجالهایی که دراطرافش ایجاد می شود، حسابی کلافه شده است. او در پاسخ به این سوال گفت:« در آینده هم ، مثل همان کاری که تا به امروز انجام داده ام، مربی فوتبال خواهم بود. با همسرم صحبت خواهم کرد. فوتبال و این همه درگیری های مداوم بس است. اگر کسی بدرفتار کند، بدترین آدم دنیاست و اگر هم خوب رفتار کند باز هم بدترین آدم دنیاست.»

مارادونا درمورد پیراهنی که باشگاه دورادوس برای بزرگداشت او طراحی کرده ، از مدیران این باشگاه تشکر کرد و دلیل دیگری برای تمایلش برای ترک این باشگاه آورد:« متشکرم. وقتی در زندگی برایت یک بزرگداشت می گیرند، می توانی لذت ببری. ولی وقتی بمیری و زیرخاک باشی، ممکن است 28 بزرگداشت برایت بگیرند و خودت متوجه هم نمی شوی. این پیراهن، دلیل دیگری است که به من بگویند که برو.»


دن دیگو در بخش پایانی صحبتهایش گفت:« ما دوست داریم که در کنار دورادوس بمانیم. من اگر اینجا کلینیکی پیدا کنم که در آن روند درمانی فرزندم به خوبی پیش برود، اینجا زندگی خواهم کرد. این مهمترین موضوعی است که الان پیش رویم می بینم.»

6363