واکنش کلوپ به شایعه مذاکره با بایرن: کار من در لیورپول تمام نشده است

واکنش کلوپ به شایعه مذاکره با بایرن: کار من در لیورپول تمام نشده است

سایت رسمی فوتبالی - یورگن کلوپ تاکید دارد که به شغل فعلی خود به عنوان سرمربی لیورپول متعهد است و شایعات مربوط به مذاکره با باشگاه بایرن مونیخ را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، فرانس بکن باوئر، مدیرعامل سابق و اسطوره باشگاه بایرن مونیخ، اخیرا صحبت هایی را درباره حضور کلوپ به عنوان سرمربی این تیم مطرح کرده و مدعی شده بود که این مربی گزینه بسیار ایده آلی برای هدایت بایرن به شمار می رود. کلوپ در گفتگو با یکی از نشریات آلمانی در این باره اظهار داشت: " من تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارم و هیچکس اینجا حسی مبنی بر لغو این قرارداد ندارد. نه از طرف مدیران و نه من هیچکدام به این موضوع فکر نمی کنیم. فرانس پیش از این نیز این صحبت ها را مطرح کرده بود. راه زیادی تا پایان قرارداد من با لیورپول باقی مانده است. در فوتبال باید موقعیت و زمانبندی درست باشد. من اینجا کاملا خوشحال هستم و فکر می کنم کارم هنوز تمام نشده است. تیم ما پایه سنی خوبی دارد و ما می توانیم در زمان های طولانی کنار یکدیگر کار کنیم. "

لیورپول موفق شد با هدایت کلوپ، بایرن مونیخ را در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان حذف کند و حالا باید روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف پورتوی پرتغال برود. 

1070