محمد پنجعلی: پرسپولیس باید باهوش بازی کند

محمد پنجعلی: پرسپولیس باید باهوش بازی کند

وب سایت رسمی فوتبالی- کاپیتان سال های دور پرسپولیس معتقد است این تیم در برابر الاهلی باید با حوصله و با برنامه بازی را شروع کند و از ابتدای بازی بی محابا حمله نکند.

محمد پنجعلی در گفتگو با فوتبالی ، در مورد شرایط حال حاضر پرسپولیس گفت: با نتایج اخیر، پرسپولیس هم از نظر روحی- روانی شرایط خوبی دارد و هم این که از نظر فنی به ثبات و هماهنگی خوبی رسیده است. پیش از این یک مقدار در مورد هماهنگی تیم نگرانی هایی به وجود آمده بود که خوشبختانه این موضوع هم حل شد و در حال حاضر پرسپولیس در بهترین شرایط برای ادامه موفقیت هایش قرار دارد. 

پنجعلی در ادامه در خصوص بازی برابر الاهلی اظهار داشت: من اعتقاد دارم این دیدار،بازی سختی برای پرسپولیس است و تیم باید با برنامه ویژه ای برای کسب نتیجه دلخواه در این بازی  به میدان برود.

مدافع آخر سال های گذشته پرسپولیس در ادامه گفت: الاهلی تیم شکست ناپذیری نیست و پرسپولیس می تواند این تیم را شکست دهد ، به شرط این که در بازی اش هوشیارانه عمل کند. به نظر من پرسپولیس در این بازی باید با صبر و حوصله کار را شروع کرده و بی محابا به فکر حمله نباشد. بازی بسته و استفاده از بازیکنان سرعتی و استفاده از ضد حملات می تواند پرسپولیس را در این بازی به پیروزی برساند.

7655