جلالی:‌ تراکتورسازی می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس باشد

جلالی:‌ تراکتورسازی می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر معتقد است که تراکتورسازی در این فصل می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی باشد.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت فعلی نساجی و شش هفته پیش رو تا پایان لیگ برتر گفت: بازیکنان ما در بازی با سپاهان نمایش بسیار خوبی داشتند و حالا خودمان را آماده بازی با ماشین‌سازی می‌کنیم. در این بازی محمد آبشک را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و خوشبختانه بازیکن مصدوم هم نداریم. تلاش ما این است که محمد عباس‌زاده بازیکن وفادار نساجی هم هر چه زودتر به آمادگی کامل برسد تا از این بازیکن استفاده کنیم. هدف ما این است که جایگاه‌مان را در جدول ارتقا دهیم و اگر در پایان لیگ در نیمه بالای جدول باشیم، کار مهمی انجام داده‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر فضای اجتماعی استادیوم تبریز فضای مثبتی باشد، قطعاً تراکتورسازی می‌تواند یک رقیب جدی برای پرسپولیس در راه رسیدن به قهرمانی باشد. در ضمن بازی مستقیم تراکتورسازی و پرسپولیس که در تبریز برگزار می‌شود، تعیین‌کننده است.

سرمربی پیشین تراکتورسازی در مورد اینکه خیلی‌ها معتقدند بازی‌های تراکتورسازی نسبت به پرسپولیس و سپاهان آسان‌تر است، تصریح کرد: برای قهرمان شدن شرایط جدول و برنامه بازی‌ها هم مهم است. طبیعتاً بازی‌های تراکتورسازی ساده‌تر است و روی این مسائل می‌توان تحلیل کرد.

جلالی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی و اینکه گزینه ایرانی بهتر است یا خارجی، گفت: مهم‌تر از انتخاب سرمربی، این است که ابتدا یک برنامه بلندمدت برای تیم ملی توسط فدراسیون ترسیم شود و در این برنامه طبیعتاً اهداف هم مشخص می‌شود. باید یک اتفاق فکر تشکیل داد و از کمک اهالی فن بهره برد. وقتی برنامه مشخص شد، می‌توان بر این اساس مربی را هم انتخاب کرد.

7655